Omega seamaster nope or dope

Je bent al niet meer op Schiphol. Ik hoop dat je lang genoeg getwijfeld hebt om hem niet te kopen. De wijzers, de vorm van de bezel, het materiaal van de bezel, de golven op de dial en de tweede kroon zijn in mijn ogen allemaal best lelijk. Het is gewoon te veel.

Dan betaal ik liever 6000 ballen voor deze:

8 likes

Volkomen mee eens.

Maar, (maar is NEE leren we de kids altijd) al deze op zich zelf staande best lelijke details maken het in zijn geheel toch echt wel een lekker horloge!
Zo op rubber doet m ernstig goed, persoonlijk vind ik alleen de witte mooi op staal.

Fock JA!
Maar :innocent:, dat lederen bandje is pas echt lelijk…

2 likes

En die kleine wijzer als pijl, bah bah.

2 likes

Die kun je er met een aardappelschilmesje zo af wippen. :slight_smile:

Ik ga daar juist erg goed op. Zo zie je maar weer.

Weten je kinderen dat je ze zo noemt? :rofl:

2 likes

Smaken verschillen, gelukkig maar.

Vorige generatie Seamaster vind ik wel veel mooier.

8 likes

Eens :wink:, maar vooral niets aantrekken van meningen hier!

6 likes

Op rubber is die grijs echt nog wel te krijgen voor minder dan 4K, dus denk er rustig nog even over na.

Van de nieuwe generatie 300M’s vind ik alleen de witte op staal mooi. Op 1 of andere manier irriteren die golfjes mij daar niet op. Qua wijzerplaat in het algemeen vind ik de vorige lichting mooier met een egale wijzerplaat (maar godzijdank dat smaken verschillen).

1 like

Prachtig. Waarom twijfel?

Dat is ook een mooi horloge. Alleen jammer van de faux patina. Dat is te donker in het schemerlicht of op een donkere dag.

In de volle zon yes. Top.

Terug naar de moderne seamaster. Prima. Al die zaken die je opnoemt die niet mooi zijn, zijn deels waar, maar in zijn geheel maakt dat niet een minder mooi horloge.

1 like

Ik werk in het buitenland en heb veel mensen die in en uitvliegen… toevallig net nog wat foto’s van de rolexjes in de vitrine

2 likes

Denk beste keus in deze prijsklasse. En dat rubber staat goed en zit heerlijk. Ophalen dus!

Die laatste Rolex met Romeinse cijfers is cool.

Die 1.5m afstand is op vliegvield natuurlijk heel belangrijk. Gelukkig geeft Rolex met de horloges in de vitrine t goede voorbeeld.

4 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

Het is duidelijk denk ik, gewoon doen dus! En anders ben je hem zo weer kwijt in het blauwe gedeelte.

Ja zijn er liefhebbers? Wil hem best 6maandjes proberen en hem dan weer door verkopen.

Volgens mij zijn er best veel seamaster fans hier op het forum

Helaas mag ik niet verkopen op het hf.

Ook geen flauw idee hoelang zoiets duurt.

1 like

Als je gezellig beetje kijkt en meedoet op het forum gaat het heel snel hoor. Binnen die 6 maanden haal je makkelijk:)

2 likes