Je bent al niet meer op Schiphol. Ik hoop dat je lang genoeg getwijfeld hebt om hem niet te kopen. De wijzers, de vorm van de bezel, het materiaal van de bezel, de golven op de dial en de tweede kroon zijn in mijn ogen allemaal best lelijk. Het is gewoon te veel.
Maar, (maar is NEE leren we de kids altijd) al deze op zich zelf staande best lelijke details maken het in zijn geheel toch echt wel een lekker horloge!
Zo op rubber doet m ernstig goed, persoonlijk vind ik alleen de witte mooi op staal.
Fock JA!
Maar , dat lederen bandje is pas echt lelijk…
Van de nieuwe generatie 300M’s vind ik alleen de witte op staal mooi. Op 1 of andere manier irriteren die golfjes mij daar niet op. Qua wijzerplaat in het algemeen vind ik de vorige lichting mooier met een egale wijzerplaat (maar godzijdank dat smaken verschillen).
Dat is ook een mooi horloge. Alleen jammer van de faux patina. Dat is te donker in het schemerlicht of op een donkere dag.
In de volle zon yes. Top.
Terug naar de moderne seamaster. Prima. Al die zaken die je opnoemt die niet mooi zijn, zijn deels waar, maar in zijn geheel maakt dat niet een minder mooi horloge.