Er wordt hier vrij ruw met jouw tere ziel omgegaan Han… ik voel met je mee
Ik zou 'm houden. Dat houdt de herinnering levend. Het zijn inderdaad bakbeesten maar ik draag ook een Tissot dresser erfstuk van 33mm wat te klein is voor mijn pols, ik draag normaal 40mm en meest sportief.
Wesselink en Vreeker is zeker een aanrader, mijn Tissot automaat had sinds 1972 nooit service gehad en was aardig gekrast. Ze hebben er echt weer een heel mooi horloge van gemaakt dat ook nog eens binnen +/- 2s per dag loopt.
Inmiddels paar dagen om de pols gehad. Hij draagt verrassend comfortabel. Hij blijft waarschijnlijk de komende tijd in mijn collectie. Binnenkort wanneer ik tijd heb ga ik ook contact opnemen met Weseling en Vreeker voor een servicebeurt. Dank allen voor de tips en meningen!
Heb je de echtheid al laten checken? Het Omega logo op de dial en op de sluiting lijkt wat af te wijken van exemplaren die ik op het net vind?
Nee, dit heb ik nog niet gedaan, maar wat vindt jij dan precies afwijken van de exemplaren op het internet?
213.30.42.40.01.001
Heb je foto(s) van het deksel?
Ik heb ook even mee gekeken en een van internet ( origineel ) er naast gezet
Ik zelf zie geen verschillen
De oudere modellen hebben het omega logo niet aan elkaar geschreven. Verder lijkt hij mij origineel. Tussen de 1.7 k en 2.5 k mits fullset en service.
Als de caseback mooi scherp is. Dan moet het wel een echte zijn.
Ah ok dan zat ik naar andere referenties te kijken
Ik denk dat dat komt door het drukkere uiterlijk en extra dikte/gewicht.
Hier wat duidelijkere foto’s. Als ik het vergelijk met de foto’s op het internet dan komt het naar mijn mening overeen. Ik weet voor 99% zeker dat het horloge van een AD komt.
Ik heb toevallig vorig jaar dit horloge gekocht en daarna ook weer verkocht. Je moet een beetje denken aan 2000 - 2500 euro mits de staat natuurlijk