Omega service in noord Nederland

Beste Forum leden,

Ik wil mijn Omega Seamaster 300 ref 212.30.41.20.01.003 graag laten servicen. Heeft iemand een goede tip in de noordelijke helft van Nederland? Natuurlijk hebben we Schaap en Citroen in Groningen stad maar die sturen je horloge ook gewoon door en rekenen flink extra kosten als ik de berichten zo mag geloven. Ik hoor het graag van u :slight_smile:

Wesselink en Vreeker in Alkmaar. Certified Omega service center en direct aan de balie te woord gestaan door de horlogemaker. Succes!

3 likes

Volle Omega prijs ook.

1 like

Die rekenen gewoon de prijzen die Omega ze aanlevert. Seamaster servicen zal zo’n 450-550 euro zijn bij Omega zelf.

Anders Ed Schouten, Timefix.

3 likes

Ok dank voor jullie input. Het lijkt dus echt zo mager gesteld in Groningen. Voor een co axial uurwerk service dien je naar S&C te gaan of 2 uur te rijden naar Alkmaar…

In een 2 uur rijden cirkel vanuit Groningen zijn er zeker nog 4 Omega gecertificeerde horlogemakers te vinden. Alle 4 in Twente :grinning: Vanuit Groningen binnen 1½ uur of eventueel sneller via de Duitse Autobahn.

Prijs voor de Co-axial is inderdaad € 550,-

2 likes

Misschien staat hier iets tussen?

1 like

Ik kan Andre @Horloge24 ten zeerste aanraden.

4 likes

Volle kwaliteit ook.

Hoor persoonlijk wel bijzonder veel goeie verhalen over Wesselink en Vreeker.

1 like

Ik heb goede ervaringen met Eise Baerends van Baerends & Kolkena. Ze zitten in een pandje aan de Oude Ebbinge in de binnenstad van Grünn.

Meerder keren een horloge laten onderhouden (geen Omega’s).

Edit: ik lees nu dat Omega certified een vereiste is.

1 like

Daar ben ik geweest deze week, prima ervaring inderdaad! Ze beschikken helaas niet over de juiste tooling om een co axiaal uurwerk te servicen.

Omega certified hoeft trouwens niet.

1 like

Zoals ik het begrijp zal je echt iemand moeten hebben die Omega certified is om een co-axiaal uurwerk geserviced te krijgen.

1 like

Ja en…hij zoekt een goedkopere oplossing.

1 like

Alkmaar is best leuk …

1 like

Ja dat kan best de conclusie zijn hoor, ik was benieuwd naar jullie ervaringen. Schaap en citroen eens om een prijsopgaaf vragen lijkt voor nu het meest logisch.

Ik heb liever direct contact met een horlogemaker, zoals @Horloge24, dan dat er een AD tussen zit.

1 like

Ik ook! Zeer tevreden over zijn werk!

Kwaliteit heeft zijn prijs, en een betere prijs/kwaliteit verhouding dan bij @Horloge24 André ga je niet vinden volgens mij.

2 likes

Dat is doorgaans een stuk duurder dan zelf rechtstreeks een horlogemaker inschakelen.

1 like