Omega Speedmaster advertentie gevlagd !

Ik snap het ook allemaal wel. Ik ben alleen van mening dat je geen onderscheid moet maken. Is geen populaire mening, ik weet het, maar ik ben niet bang om die te uiten.

Volgens mij komt het ook dat het topic gesloten is door meerdere vlaggen over alle reacties. Niet specifiek de vroege Up.

3 likes

Kunnen we dat vlaggen niet uit de anonimiteit halen? Ik gok zo dat juist de karaktertypes die wat mij betreft nu iets te enthousiast bezig zijn geweest dat dan ineens niet meer doen…

2 likes

Ik stel voor om meerdere vlaggen in te voeren. Hamers en sikkels, KKK, doodskop, welkomstvlaggen etc.

4 likes

Dat we naast de likes ook de vlagjes kunnen zien zou wel leuk zijn.
Nu weet je niet of je gevlagd bent pas als het bericht onzichtbaar is geworden.

1 like

De forumregels zijn toch duidelijk en niet voor niets opgesteld? Ik snap het heus dat het vervelend is als je bericht gevlagd wordt als je de regels even vergeten bent, maar zeker een jarenlang lid moet zich toch juist bewust zijn van deze regels. Iets met het goede voorbeeld geven.
Zero-tolerance is wellicht overdreven maar ergens moet een grens liggen, anders wordt het een soort wild-west scenario…

2 likes

Hij is nog steeds te koop dus iemand interesse??

8 likes

De moderatoren zien graag dat we zaken vlaggen die niet kloppen. Niets raars aan de hand dus.

2 likes

Als de prijs nog verder gaat zakken​:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

1 like

Misschien zit ik er naast hoor, maar volgens mij krijg je een ban bij te vroeg uppen. Ik heb geen zin om dan te vlaggen. Sowieso niet. Ieder het zijne. Maar het zou iets moois hebben, dat als je vlagt, dat in het topic te vermelden.

2 likes

:flag_black: :joy:

1 like

Hoeveel ups nu al in dit topic? :joy::joy:

2 likes

Ontwennings verschijnselen,:joy:

Je vlagt alleen voor zaken waar geen ban op staat?

1 like

En de krijg je ook een ban omdat je reageert op een advertentie :joy:

1 like

Neen, ik vlag vrijwel nooit, en heb wanneer ik dat wel deed (vooral bij zeer onbeschoft gedrag) heb ik dat in het topic vermeld. b.v

Je vlag of mijn vlag?

1 like

Yessss puppeteers!!!

1 like

Vlaggen doe je alleen als iemand iets doet dat echt niet kan en je hem het liefst verrot had willen schelden. Niet omdat iemand de hoek om fietst zonder z’n hand uit te steken.

8 likes

Nog even hiermee doorgaan dan kan ik de vlag uithangen!!!

1 like

Allemaal afgunst van mensen die net een veel te dure speedmaster hebben gekocht :joy:

9 likes