Is de 3594.50 een optie?
Goedkoper dan een mooiwatch en zowat de mooiste speedy ooit gemaakt. Wel 42mm.
De Omega Speedmaster Date 323.30.40.40.06.001 zit rond de € 3,3K op Chrono 24 zag ik incl. papieren en box.
Zelf draag ik deze 40 mm Speedmaster Racing al bijna 3 jaar, dagelijks.
Bestaat in heel veel verschillende wijzerplaten.
Ik vind de zilveren het mooist. En hij staat goed op veel bandjes.
Blauw is wel erg mooi hoor
Ik was destijds eigenlijk ook op zoek naar een witte, maar dat ik deze zag was ik direct verkocht.
Succes met de zoektocht! Ondanks dat ik hem voor mijn polsen te klein vind, is het echt een enorm leuke serie van Omega.
Ik heb een ook een speedmaster date. Maar die zie je niet vaak. De date is in de subdial bij de 6 o’clock.
Hij is wel een stukje groter dan de andere speedmaster dates. 44,5 mm
Hij lijkt wel net op de moonwatch
Fotootje:
@Locobono Zilveren dial met zwarte bezel zie je inderdaad niet vaak ! Ook veel verschillende uurwerken in de Speedmaster date zag ik. Wel erg netjes met de lederen band.
@RoRu , blauw is erg mooi voor voor een horloge, echter heb ik mijn Squale Blue blasted al. Wat is je pols omtrek … omdat je het horloge klein vindt ? Mijn chicken polsen zijn 16,6 - 16,8 cm.
@Turbowatch : mooi maar 44,5 mm is echt te groot voor me, zeker voor een klassieker.
Prachtig horloge
Ik heb mijn keuze beperkt tot 2 stuks - de keuze is reuze in Speedmaster land. Beide zijn met papieren - originele box en garantie, en ook zijn ze allebei licht gepolijst.
De ene ( Reverse Panda ) heeft een iets moderner uurwerk, en de prijs is hoger. Daarentegen is ook het horloge jonger dan de zwarte Speedmaster. Beide Speedmaster vind ik geweldig mooi en het is moeilijk om op uiterlijk een voorkeur te geven.
De plaatsing van data venster en sub dials is natuurlijk anders, en zo ook de indices - lume en het omega logo wat geprint is of 3D.
Uiteindelijk heb ik toch al in januari gekozen voor de Speedmaster Racing. Compleet met box - ombox en papieren ( maart 2024 - cards en taxatie rapport erbij. Ben zeer vriendelijk ontvangen in Zuid Limburg, en geruime tijd om het horloge te passen - voelen.
Band is keurig op maat gemaakt, en na een prima bakje koffie weer huiswaarts gegaan met mijn zoon als chauffeur. Beide een Omega om de pols ( Seamaster Pro en Speedmaster Racing ). Er zijn haast geen betere dagen om dit met één van de kinderen te doen.
Mede door ingeving van forumleden - mooie foto’s van diverse modellen de - voor mij - juiste keuze gemaakt.
prachtig,bruikbaar horloge.tot wanneer werd deze peproduceerd ?