Omega Speedmaster Moonphase

Geweldig! De kleur van plaat en bezel is ook super mooi :star_struck: :+1:

1 like

Prachtig horloge dit! 44,25mm toch deze?

1 like

Prachtig horloge en in mijn ogen de mooiste speedmaster die er is. Inderdaad 44,25 mm, maar in mijn ogen zeer goed draagbaar!

3 likes

Mooie Speedmaster.

Super mooie Omega, zou hem wel op staal willen. Zag laatst de bruine op staal.

Ik zag er een op een Duits forum te koop, naar ik meen zwart, zijn ze in meerdere kleuren geleverd? 44,25mm is voor mij juist een maat waardoor ik meer geïnteresseerd ben geraakt. Prachtig horloge is het, met volgens mij het 9904 uurwerk.

Ja, ook in zwart. Staan ook op de omega website… zwarte ook ontzettend mooi, zeker op staal.

1 like

Heb het altijd raar gevonden dat deze Speedmaster wel 100m waterdicht is en bijna alle andere moderne 2 dial Speedmasters 50m waterdicht.

Ik vind deze ook echt schitterend. Heel mooie dial en vond m verrassend draagbaar toen ik dit model een keer paste

Super mooi! Gefeliciteerd.

Naar mijn mening de mooiste en meest ondergewaardeerde Speedmaster.

Het origineel vind ik een beetje saai waarbij alleen de sapphire editie me wat lijkt, maja ook niet “origineel” volgens de puristen.

Bedankt voor het delen. Voor mij echt een grailwatch. Sinds het model uit is gebracht staat deze op mijn wishlist. Vele jaren en vele horloges verder nog steeds bovenaan. Ja oke samen met de grey side of the moon. Dat was ook echt een klapper. Maar ik ben nogal onhandig…

1 like

Ontzettend mooi, maar onhandig -, onnodig - en oncomfortabel groot.

1 like

Jouw mening maar ik deel deze niet. Gelukkig ieder z’n smaak. :+1:

Correct. Uiteraard geen universele waarheid, maar mijn persoonlijke mening.

Gelukkig verschillen smaken! :smiley:

1 like

Haha ik kan de ironie wel inzien van je reactie. Onnodig zeker (maar niet minder leuk) maar dat hoef ik denk ik niet te zeggen tegen iemand met zo’n fantastische collectie. Prachtige speedmasters heb je onder andere!

Beste,

Mijn eerste post kwam misschien wat bot over, maar is geenszins zo bedoeld.

Ook niet ironisch trouwens :thinking:

Mijn mening over een horloge hoeft niet persoonlijk genomen te worden en / of gedeeld te worden.

Maar op een / het Horlogeforum vind ik wel dat deze gegeven mag worden.