Omega Speedmaster op Marktplaats

Klopt wel hoor. Check allemaal even je Speedmaster, staat er 3570.50.00 op? Dan is hij gestolen! Ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen nu tijd heeft om hem naar politie Amsterdam te brengen. Stuur maar naar mij dan maak ik het verder in orde :+1:

:joy:

10 likes

Het is maar net wie dat ingegeven heeft en hoe dat die persoon dat interpreteert op de website… het zullen niet allemaal watch nerds zijn. En in de hitte van de woede kan ik me voorstellen dat het daar in de snelheid fout gaat.

Anyhow :v:t3:

En anders geven ze hem maar op zun oren omdat er sowieso iets niet helemaal in de haak is met zijn 430 euro :joy:

1 like

OkƩ ?

Maar we weten nu nog steeds niet of dit zuivere of niet zuivere koffie is. Ik zie voorlopig alleen een fout in de prijsopgave.

1 like

Dat zou ik dan voorlopig even terug draaien.

geen zuivere koffie, van oom/vader/tante etc en een plaats ergens in het verre noorden/zuiden…

Maar als iemand graag zijn geld kwijt wil…

Dat bericht is weggehaald. Het account ook, lijkt het.

1 like

Stavoren, je moet ergens wonen.
Het is geen Louwersoog of Sluis of Lemiers

Als het horloge gejat zou zijn dan zou , lijkt mij, het serienr. toch opgegeven zijn bij stopheling.nl . En dat is niet het geval.

Huh? checking … :joy: :joy:

1 like

Iemand nog meegekregen dat het deze week ook zo druk was op mp met vintage heuers van ooms en vaders die er helemaal zat van zijn en er voor een habbekrats alsjeblieft vanaf willen?
Precies het zelfde verhaal toch?
En dan na de jolige reacties een berichtje eruit gooien dat er gehackt is…

2 likes

Tis niet gejat, hij heeft het horloge waarschijnlijk niet eens…

1 like

Dat zou best kunnen.

Het heeft ook een ā€œMSI GEFORCE RTX 2080 TI GAMING X TRIO 11 Gbā€ in de aanbieding voor 520,00. Is dat ook een rare prijs of niet? ( ik geen verstand van )

Viel mij ook op :rofl:

1 like

Aan het aantal ā€œfavorietenā€ te zien ook een (te) lage prijs…

Volgens mij maar een honderdje of drie onder de nieuwprijs . Dat valt dus best mee. Zeker gezien de vergankelijkheid van zulke PC onderdelen.

OkƩ ik hap. Wat jij nu zegt is hetzelfde als;

• ik wil mijn auto als gestolen opgeven
    -> dat is vervelend meneer, wat is het chassis nummer
  • het chassis nummer is Opel Omega
    -> sorry meneer, maar dat is geen chassis nummer
  • jawel, het staat op de kofferbakklep dus 1+1=…
1 like

Omg

We waren er al lang uit hoor. :crazy_face:

1 like

Nieuwe kans

Een antieke Speedmaster is wel een bijzondere ontdekking natuurlijk.

Wat beter dan je eerste post wijden aan oplichting.
Meerdere keren per week maak ik wel een rondje op marktplaats, zoals zo vele waarschijnlijk.
Dit eindig ik meestal door prijsselectie van laag naar hoog te zetten en dan aanbieders/advertenties te melden. Het gaat tegenwoordig zelfs zover dat aanbieders tegen een meerprijs van 50 euro papieren aanbieden in hun advertentie. Vanochtend nog een stuk of 10 gemeld. Kost mij amper tijd en hopelijk help ik er nog iemand mee.

Eerder genoemde advertenties zou ik dan ook altijd melden. Mocht het wel legit zijn is die persoon in ieder geval gered van het maken van een grote fout.

1 like