En over 2 jaar dus €9000
Blijkbaar kan het.
Toevallig kom ik tijdens kijken naar Speedy net dit tegen op chrono, dayum:
Ben je nu naar Rolex aan het kijken?
Mja quilty, ik dacht gezien die 7,1k nieuwprijs van de Speedy gelijk ff kijkje nemen bij Rolex.
Boekentip!
Staat alles in wat je weten wil en nog meer.
Oh wacht, het gaat ineens over geld … en dus over Rolex.
Verwarrend.
Interessant. Heeft dat een reden?
Thanks man interessant, ik ga het even bekijken.
Ik had op de Omega website gechecked wat de listprijs van de huidige Speedy is en toen stond ik wel versteld dat ie inmiddels dicht genaderd is aan de prijs van een instap Sub. Dat is voor mij ook verwarrend.
Ja
Jij zocht toch een automaat? Voor 2200 heb je een Speedmaster automatic (old school)
Geen saffier dan toch?
Alles heeft zijn prijs en Omega timmert wat dat aangaat lekker aan de weg. Verwonder je niet, geniet ervan … maar goed, het ging je dus niet om de details maar om het geld. In dat geval heeft het boek geen enkele toegevoegde waarde. Kun je die 150 euro in je zak houden.
Heb je een linkje voor me?
Ik ben gewoon op zoek naar een nieuw horloge voor als ik mijn Omega GMT verkocht heb want ik heb verder helemaal geen andere meer, ik heb mijn Peter Blake ook verkocht intussen. Aangezien ik Omega fan ben en de nieuwe Seamasters me niet zo aanspreken ben ik dus naar de Speedy gaan kijken en de kast van de Speedy heeft veel weg heeft van de Seamaster 300 uit de jaren 70, die ik prachtig vind dus vandaar mijn oog erop, maar een nieuwe valt dus af als je daar inmiddels een Rolex prijs voor moet betalen. Bij Rolex is dat niet erg want die waarde schrijf je niet af, bij een Speedy ligt dat anders, dus dan moet je wel heel zeker zijn van je zaak.
Saffier echt een harde eis? Want een speedy reduced uit de jaren 90/begin 2000 is een stuk betaalbaarder
Ja, anders te krasgevoelig.
DuckDuckGo geeft je ook een relevante set modellen. Er zijn zo gruwelijk veel Speedmasters geweest, hesalite, saffier, LE, reduced, panda, FOIS, broad-hand en ga zo maar door, dat ik echt betwijfel of er iemand zin heeft om specifiek alle saffier-versies op te gaan lepelen.
Als je courante modellen zoekt die nu verkocht worden dan zou ik de website van Omega er bij pakken.
@Zulu was me voor met DuckDuckGo.
Ja, dag. Deze vraag is zo breed, da’s geen doen.
Onderschat acryl niet. Plexi is sexy, en het valt goed bij te werken als er krassen op staan.
Want? Dan koop je liever een Rolex ofzo. Ik zal wel een beetje dom zijn maar deze redenatie volg ik echt niet.
Als je een horloge mooi vindt en je kan het betalen, koop je 'm toch gewoon oh enne vergeet geen korting te vragen want eerste afschrijving van een Omega kun je verrekenen met de korting die je hebt gekregen bij de aankoop. Dat ligt bij Rolex een beetje anders door al het gehype, maar ja als je daar voor kiest heb je geen Omega.
Geen spijt van? Als je het over een mooie duiker hebt …
Geintje jonge😊
Tussen een Speedy en een Daytona zit nog een groot gapend gat.