Omega Speedmaster

paar tientjes ?

Dat weet je niet…je weet niet wat de huidige koper als maximum had staan.
Is maar 1 manier om daar achter te komen en dat is overbieden.

Sniper…perfect tool ook voor je zelf zodat je in een biedkoorts niet te ver gaat.
Sniper richten, bod instellen, rest gaat vanzelf.

Oh ja, wat heeft ie uiteindelijk opgebracht ? Klokken op ebay worden vaak duur verkocht.

@chielm:

Dat is nooit toeval, wanneer er 8 seconden voor het einde van een veiling een bod wordt uitgebracht.

@Lucien: Hoezo duur verkocht, de bieders bepalen de prijs toch?

ticothijs82 Schreef:

@Lucien: Hoezo duur verkocht, de bieders bepalen
de prijs toch?

anders gezegd: De verkoopprijs is hoger als wanneer ie op een forum te koop zou staan…biedkoorts tov een andere bieder en/of een gevecht tegen de klok ?

Lucien Schreef:

ticothijs82 Schreef:

@Lucien: Hoezo duur verkocht, de bieders
bepalen
de prijs toch?

anders gezegd: De verkoopprijs is hoger als
wanneer ie op een forum te koop zou
staan…biedkoorts tov een andere bieder en/of een
gevecht tegen de klok ?

Precies! Dat is het mooie van een veiling (tu)

Tja, je hebt natuurlijk altijd te maken met het dit
http://en.wikipedia.org/wiki/Dollar_auction]dollar auction effect
waarbij de bieders zich door het moment mee laten slepen en meer betalen dan het product waard is. Ik had mijn maximale bod op 960 staan, [url=http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150698130919&ssPageName=ADME:B:ONA:NL[/url] is het uiteindelijk geworden. Het is wel zuur om te zien dat het zo weinig heeft gescheeld.

Het zetten van je maximale bod en de computer het werk laten doen is wat ticothijs een sniper noemt? Ik denk dat ik die dan de volgende keer maar wat ruimer ga zetten…

Persoonlijk zou ik dit horloge ook liever via het forum kopen van een andere liefhebber, als is het maar voor het vertrouwen. Mocht er iemand nog zo’n klokje hebben liggen dan hou ik me aanbevolen :smiley:

Aha! De sniper

! Dat is interessant en daar ga ik dus mooi gebruik van maken de volgende keer. Waar ik namelijk bij het systeem van ebay mee zat (maximum bod invoeren) is dat je je wel in je kaarten laat kijken. Met welke sniper hebben jullie goede ervaring?

Probeer er maar een paar, b.v. die ene met 3 snipes per week gratis? Nooit in je kaarten laten kijken, alleen bieden in de laatste 12 seconden. Of een sniper gebruiken.

Zo heb ik laatst een Omega Jedi (176.005) op $ 25,00 gemist. Ik had mijn maximum op 1025 gezet. 6 seconden voor het einde doorgevoerd. Helaas bood iemand meer.

jbidwatcher werkt perfect zowel op mac als pc

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

chielm Schreef:

Zijn er uberhaupt replica’s met een nummer?

Ja.

Jammer dat je 't niet bent geworden. Maar dat doosje ziet er iig origineel uit. Ik heb dezelfde ervaring meerdere keren meegemaakt. Ook blauwe hebben ermee te kampen. Te triest voor woorden vind ik 't. Helemaal omdat ze alleen maar in de kast hebben gestaan.

De oude grijze dozen voelden niet zo luxe aan, maar doorstaan veel beter de tijd. De nieuwe rode dozen zijn al een stuk slijtage bestendiger, maar vind ik weer minder luxe aanvoelen.