Dank je! Het komt aardig in de buurt, ik heb nog twee plekjes vrij in de horlogedoos
Ah je hebt 'm gekocht?! Gefeliciteerd! Staat je goed.
Lekker topic dit. Heel veel speedies!
Een 2018 speedy hier. Op de foto op een 1479 band (was om te proberen) Ga ik eens een zoekertje voor plaatsen. Top band
Ja klopt, sinds vanmiddag.
Zeer blij mee, wat een wrist presssent.
Dit is, was meteen de eerste foto.
Thanks.
Prachtig spul en ik moest m hebben die nieuwste Speedmaster sapphire.
Maar helaas krijg ik er geen klik mee, dus…
Allemaal.
Gewoon een standaard 3570.50.00. Wel de 1998 band er ongedragen afgehaald en vervangen voor een 1171. De klassiekere band staat veel beter bij het horloge m.i…
Heel tevreden mee. Zit beetje met idee te spelen om ooit in te ruilen voor het laatste model, vind de terugkeer van de ’step dial’ erg mooi. Echter geen prio.
Die ST ‘Ultraman’ is zoooo cool!
Apollo 15! Gaaf hoor, ook daar zijn de prijzen enorm gestegen!
Jammer, altijd wel zwak voor gehad, maar nooit doorgepakt.
Niks mis mee! Uit welk jaar? Leuke collectie badges heb je.
Dank je! Mee eens
SPRAKELOOS, wat een schitterende collectie
Is zeker ook niks mis mee! En ook wat ik wou, gewoon een ‘standaard’ hesalite Speedy. Ooit gekocht voor zeer net bedrag van juwelier die stopte met Omega, volgens mij uit 2005.
De badge ooit eens gekocht als kind toen ik met mijn ouders Kennedy Space Center bezocht in Florida. Dacht dat het alle Apollo badges waren. Liggen nog ergens in een doos.
Dank je, ik ben er ook heel blij mee. Heb wel een serieus probleem zie ik, ben pas 5 jaar bezig…
Dat is een leuke aankoop geweest! In 2005 kocht je ze nog voor ongeveer 2300 euro
Maarja, dat is zonder de inflatie erbij te betrekken.
Het enige probleem dat ik zie is de doos die dus straks te klein wordt.
Wat zeg je nou weer?!
Ow de horlogedoos!
Ach het meeste ligt in de kluis, ik gebruik deze doos vooral voor banden. Vond het leuk om eens alle Speedmasters bij elkaar te stoppen na het schoonmaken.
Mooi, wat is het referentienummer?
Ref.geen idee!