Het grote "Omega Only" topic

Ik vind die nieuwe juist wél gaaf, ik heb alle versies gehad en vond het ergens zonde dat hét kenmerk van de Seamaster, die golfjes, in de vorige versie verdween. Daarom wil ik de nieuwe zeker eens in real life zien en mezelf een beetje kennende gaat er daarna een mailtje naar @Crownguard en dan maar hopen dat hij deze ook voor een iets schappelijkere prijs kan leveren… :wink:

6 likes

Golfjes waren verplaatst naar de achterkant :sunglasses:

10 likes

De nieuwe is in mijn ogen meer een toolwatch geworden, terwijl de vorige juist meer de dress kant op ging. Dus ik kies dan zelf toch voor de nieuwe. Maar we zullen het meemaken :grinning:

1 like

Ik denk dat de nieuwe net zo mooi blijkt te zijn.
Toen de golfjes overgingen in glad vond iedereen de golfjes mooier.
Nu glad overgaat op golfjes, vinden velen glad mooier.

Zo gaat dat elke keer maar beiden zijn gewoon mooi.
Je moet voor jezelf uitmaken of je 800-900 minder uitgeeft of toch gaat voor het 8800 uurwerk, plattere band, rubberen band, verstelbare sluiting, zichtbaar uurwerk, ceramische wijzerplaat, hogere markers, 1 mm grotere diameter enz…

Zodra deze uit is ga ik ze naast elkaar leggen.

6 likes

Ik ben erg benieuwd! Zeker wat pro’s te benoemen vwb het nieuwe model.

1 like

15 likes

Koop je de nieuwe ook?

1 like

Misschien wel.
Eerst wachten tot deze binnen is en dan vergelijken.

Maar hoezo ook…ga jij 'm ook kopen?
Lijkt me wel een gaaf horloge!

1 like

Persoonlijk vind ik de oude wat rustiger ogen: en ook goedkoper trouwens, ook niet onbelangrijk!

De oude in blauw staat bovenaan míjn verlanglijst!

1 like

Jazeker. Ik heb de nieuwe blauwe op staal besteld. Erg benieuwd!

1 like

Gaaf man!
Ben ook beniewd.
Ik krijg een tip van juwelier van Baal zodra het horloge binnen is.
Zou deze maand moeten zijn maar blijkbaar kan het bij Omega zomaar 1 of 2 maandjes later worden.

Voor jou hoop ik snel.
:+1:

1 like

Zal niet sneller zijn hoor. Zit te twijfelen of ik niet nog een huidige moet halen omdat hij uit productie gaat. Maar mezelf kennende kan ik hem toch nooit wegleggen :joy::thinking:

2 likes

Werd vandaag gebeld door mijn juwelier met de mededeling dat de levering van de nieuwe SMPc waarschijnlijk pas oktober-- november gaat worden🙄. Ik heb de nieuwe SMPc niet besteld maar ik wil hem uiteraard wel zien om mijn (voor)oordelen te kunnen bevestigen…

2 likes

5 likes

Black rules…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

15 likes

Ik doe het gewoon. Ik cross post de foto hier gewoon of het niks is

12 likes

Hee Rutger, kickuh klokkie :grin: :+1:

1 like

Thnx, de mijn heeft alleen een kleine mod ondergaan, wellicht ook iets voor jou.

Groeten
Rutger

1 like

Weet ik maar nee ik houd m liever origineel.

1 like

Heb de nieuwe en huidige even geswiped met 2 screenshots maar ik vind toch de huidige wat mooier en iets rustiger. De nieuwe lijkt wat druk maar misschien dat hij in het echt fantastisch is. De band vind ik van het huidige model iets mooier. Maar vind de bezel en de seconde aanduiding op de wijzerplaat wel weer mooi bij het nieuwe model.

De golfjes maken het wat druk alhoewel dit ook in de eerste modellen zat natuurlijk maar daar stoort het me juist weer niet zo. Als hij te koop is ga ik zeker eens kijken. Wie weet :+1:t3:

Momenteel nog een relatie met deze beauty
|
V

14 likes