Het grote "Omega Only" topic

14 likes

Bij de presentatie in Basel had ik nog mijn twijfels over de wijzigingen maar wat is die nieuwe seamaster prachtig!

2 likes

Kate-Stark-Nope

4 likes

Thanks👌

Hoe bevalt het formaat en de algehele afwerking?

1 like

De maat vind ik wel mooi. Doordat hij een fractie groter is dan de vorige is hij net iets meer aanwezig. Of je dat mooi vindt of niet is natuurlijk persoonlijk maar ik vind het wel prettig. De afwerking is van een niveau dat wat mij betreft vergelijkbaar is met bv Rolex.

De algehele uitstraling van dit horloge is nét van een wat hoger niveau dan z’n voorganger. Ook het in-house movement geeft hem net dat stukje extra.

6 likes

Ik vind alleen het prijsverschil euro 800 erg veel tov het oude model

1 like

Ik vind dat wel meevallen gezien het nieuwe inhouse uurwerk, glasbodem en verstelbare vouwsluiting.

1 like

Haha ondanks die 800 euro toch in de verleiding gekomen om zowel de blauwe als de zwarte te kopen van het nieuwe model als de blauwe van het oude model :sunglasses::+1: :wink:
#waarblijftdiecollectieupdate

Iemand hier met een Railmaster 2502.52.00 ?
Ik ben nl erg geinteresseerd in dit horloge, en zou graag horen hoe deze draagt.

Ik heb dit horloge zojuist gekocht. Is het wat ?

25 likes

Had je die vraag niet beter kunnen stellen voor je het horloge kocht?:rofl:

Maar een prima keus.

3 likes

Uiteraard vind ik hem zelf prachtig. Mijn vraag had beter kunnen zijn: wat vindt jij van dit horloge ?

Is dat de grote versie? Die van 40 mm draagt vrij groot.
Ik vind het alleszins een heel knappe klassieker in wording.

1 like

Mooie Railmaster :sunglasses::+1:

1 like

Ja, het is de 41mm versie. Op mijn 19cm pols kan ik dat prima hebben. Hij draagt door zijn 11mm dikte makkelijker dan je zou verwachten. Zodra ik hem binnen krijg zullen de pols-foto’s volgen. Ik heb de nieuwe Railmaster gepast, en vond de verhouding diameter/hoogte niet naar mijn persoonlijke smaak. Deze is nl 40mm, maar erg dik, en daardoor wat wiebelig op de pols. Mijn voorkeur gaat naar wat platter, zoals deze oudere Railmaster.

2 likes

Kan je hem nog terugbrengen?

Haha, prachtige klok, het niet hebben van een datumaanduiding vind ik een verrijking van de wijzerplaat.

Veel plezier toegewenst van deze schoonheid.

2 likes

Gaaf! Geniet er van om goede gezondheid!

1 like

Prachtig stuk! 41mm moet inderdaad gewoon kunnen met jouw polsomtrek :+1:

1 like

Mooi horloge

Persoonlijk houd ik niet zo van Omega

Maar deze is bijzonder fraai

:rofl::ok_hand::watch:

4 likes