Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II) (Deel 3)

Bedankt! Stapte redelijk onervaren de winkel binnen, kwam eigenlijk voor de Mercury maar de medewerker toverde opeens dit exemplaar onder de toonbank vandaan. Hij had zelf het witte exemplaar om, die schijnt gelimiteerd te zijn.

1 like

én had het laatste exemplaar, voelt altijd goed :slight_smile:

1 like

Hoe bedoel je dat?
De laatste als in hij wordt niet meer geleverd?

Laatste exemplaar in de Swatch winkel @ Rotterdam. Ze krijgen wel weer nieuwe binnen maar de medewerker wist niet wanneer.

Leuk en lekker weer even :+1:

10 likes

Deze vind dan wel echt weer helemaal te gek!!!

23 likes

Oef die is heel tof!
Maar 600 euro voor een Swatch… Ja met echt goud, maar toch… Helaas wat boven mijn (swatch)-budget

Is deze echt? Heel tof!

Ja is 15 minuten geleden door Swatch online gegooid, met 11 gram Omega moonshine gold uit 1969.
De MISSION TO THE MOON 1969

En je moet online aanvragen om hem te kopen, dus geen gekke praktijken bij de winkels!
Overigens wel leuk bedacht ze noemen het een ESTA, Electronic Swatch Timepiece Application en je krijgt vragen welke binnen 2 uur en 15 minuten ingevuld moeten worden.

Voor nu kom ik er alleen helaas niet door, kan geen winkel selecteren waar ik het wil afhalen…

Tja

2 likes

Net alles ingevuld…. Kans van één op heel veel vrees ik

2 likes

Ik kom er niet doorheen. Ik vind deze echt heel tof.

1 like

Zat erin, antwoorden geven, knalt de hele site eruit. Top

Edit: voelde als huiswerk maar done en ben benieuwd

1 like

Het is me nu wel gelukt. Na ik weet niet hoe vaak proberen. Ben benieuwd, zou erg leuk zijn.

2 likes

Leuk deze! Maar erg populair gezien de staat van de website. Vrees dat het lastig wordt…

1 like

Sowieso leuk als iemand hier op het forum er een weet te bemachtigen!

4 likes

Ik blijf het toch proberen, het budget dingetje heb ik al achter me gelaten.

Maar de site blijft me eruit gooien helaas…
Maar we hebben nog 5 dagen!

1 like

Ik kom er nog slecht door zeg. Wat vroegen ze zoal?

1 like

Same here

1 like

Of je je wel eens negatief heb uitgelaten over omega of Swatch, wie je mee zou nemen op een reis naar de maan, waar je zou willen landen op de maan. En zo in totaal 32. Vragen… (net als een echte esta)

3 likes

site is een beetje van de leg !!

1 like