Vollle maan vanavond…??
Product pagina, ergens halverwege kan je dus zien wat het zou moeten zijn op een bepaalde dag.
Het horloge is niet waterdicht volgens de specs, maar wat is jullie ervaring? Ik wil naast mijn lava nog een 2e moonswatch kopen voor de zomer maar een keer wat met water spelen met de kinderen enzo wil ik niet dat die sneuvelt. Dus zelf zwemmen zal het niet worden, maar een soort van watergevecht gaat er zeker komen
Tja ik zou het niet durven zeggen maar met 3 Bar zou die het misschien wel kunnen overleven.
Anders gewoon een G-Shock voor dat soort momenten?
Daar staat dus niet dat het niet waterdicht is, wat ik gevonden heb over de WR van een Swatch zijn hun eigen woorden.
Gister nieuwe batterijtje laten plaatsen. Toch bijna 3 jaar gelopen, dus de fabriek specs kloppen wel. Deze is geproduceerd tijdens volle maan van 5 mei 2023.
Mooi bandje, orgineel Omega?
Yep, ben gek genoeg geweest om een bandje te kopen wat meer kost dan het horloge zelf ![]()
Was voor de Olympische Spelen Parijs 2024 en dus in 5 kleuren beschikbaar.
https://www.omegawatches.com/nl-nl/omega-nato-strap-polyamide-red-and-white-031z019128w
Haha nice…als er ook een James bond editie zou komen dan zou ik het ook kopen.![]()



















