Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel III)

Meer dan een miljoen. Ongeveer 0,19% kans allemaal :joy:. Of ongeveer 1 op de 508

Ben wel benieuwd of bots etcetera er nog uit zullen worden gefilterd.

6 likes

Ik krijg er eentje toegewezen,
ik voel het!

3 likes

lets hope :slight_smile:

1 like

Zware taak voor de jury met die aantallen
 of toch middels AI? :joy:

ik heb me ook aangemeld, en hoop ook heel erg dat ik hem kan bemachtigen. volgens swatch is deze wel te servicen. dus mocht die in de toekomst kapot gaan, kan je hem gewoon laten repareren

Valt nog mee dus. En ik denk ongeveer 10.000 inzendingen van HF’ers, dus ongetwijfeld landen er wel een paar hier op HF

4 likes

:joy:

1 like

Kan ik me moeilijk voorstellen, hoe anders kan deze nou zijn?

1 like

Wereldwijd neem ik aan.
Dan is ook maar de vraag hoeveel er in NL uitgegeven worden.

3 likes

Iets meer dan een miljoen aanmeldingen, dat valt me mee voor deze mooie Moonswatch :ok_hand:t2: Komende dagen gaan we horen wie de gelukkigen zijn

nu nog een schatting van hoeveel corrects antwoorden en werden verzonden want zo valt er al een pak af

Eerlijk gezegd vraag ik me dat ook af, maar ze hebben het bevestigd

5 likes

OK, dan hebben ze voor deze uitvoering wel de kast aangepast dat die uit elkaar te halen is en wordt er een nieuw uurwerk in geplaatst bij service.

Niet verkeerd! Scheelt weer goud omsmelten

Hadden ze maar ge’esta’ad met de AP

2 likes

Ik ben er redelijk zeker van dat ik er een krijg toegewezen, maar misschien vergissen ze zich.
Ook dat is menselijk. :man_shrugging:

9 likes

Ik denk wel dat ze daar heel erg van geleerd hebben, met deze ESTA als gevolg

1 like

Voor dit horloge hadden ze ook niet echt keuze hé  met de 1969 stuks wereldwijd gaan er maar zéér weinig per shop geleverd worden (ik schat 1 a 2), dus dan heeft een rij vormen niet veel zin.

Petje af voor de marketing personeel van swatch, ze weten t iedere keer weer voor elkaar te krijgen.

Heb nooit een mail ontvangen maar hopelijk sta ik wel op de lijst :see_no_evil:

2 likes

:point_up_2:nu maar hopen dat wanneer je geen mail hebt ontvangen, je een van de 1965 uitverkorenen bent