Op Uhrforum tot dusver ook nog geen succes zie ik
Ook afgewezen ![]()
Afgewezen…
Swatch intimi die verbaasd moeten reageren na bevestiging:

Hier 6 x geweigerd ![]()
Afgewezen😂 nu ik vind het niet erg, als ik er wel eentje had was leuk maar ik ga er niet van wakker liggen
Jep, leuk geprobeerd. Maar blijft een stukje plastic met wat oud goud ![]()
Ook afgewezen. ![]()
Ook tweemaal geweigerd ![]()
Denk dat er uiteindelijk 100 een approved hebben ontvangen. De rest gaat in de reguliere verkoop …achteraan sluiten… leuke actie wederom Swatch!
waarvan de waarde aan goud meer is dan de retailprijs van het horloge zelf…
Daarom wilde ik hem wel ![]()
Mijn zoon van 14 heeft ook een afwijzing ontvangen… die had ik hem nou juist wel gegund ![]()
![]()
Nog even afwachten of mijn vriendin ook een afwijzing gekregen heeft. Waarschijnlijk wel.
- Yes, binnen
- Nope, next
Beter dit. Anders 1 miljoen berichten hier
Zo boos! ![]()

Dat is idd nog een optie… eens bekijken of ik hier opties heb ![]()
Waarom zou je als beursgenoteerd bedrijf horloges verkopen tegen een lagere prijs dan de nominale goudwaarde aan volstrekt onbekenden?
Tuurlijk doe je dat niet. Je verkoopt ze aan bekende influencers voor maximale exposure ![]()
Was er tussen al die onbeduidende vragen ook niet een vraag naar je IG kanaal of andere socials?
Ik krijg hier zelfs geen mail, ook geen gehad van de inzending al kreeg ik wel het scherm inzending geslaagd met ESTA code. Ik weet van mensen die wel een bevestiging van inzending kregen. Nog iemand die nu wel mail kreeeg van afwijzing zonder confirmatiemail van inzending?