Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel III)

Heb ter plekke in de shop uitleg gehad, hem zelf uit de stickers gehaald en even om gehad. Leuke ervaring! Ze hadden er echt even een moment van gemaakt en waren zelf ook enthousiast. Blijkbaar voor R’dam de tweede die hem ophaalde. Utrecht schijnt er veel uit te mogen (gaan) reiken. Ook wel meest centraal gelegen misschien…

3 likes

Goedemorgen!

11 likes

Mijn collectie in replica koffer.

22 likes

Leuke MoonSwatch collectie :sunglasses:

Third! Vandaag op mogen halen :smiling_face:

49 likes

Wereldwijd zijn er maar 1.969 exemplaren van de Mission to Moon 1969 gemaakt. Daar hebben zich wereldwijd zo’n 1,2 miljoen mensen voor aangemeld. Dat betekent dat uiteindelijk maar ongeveer 0,16% van de aanmelders een exemplaar kon bemachtigen. Oftewel ongeveer 1 op de 600.

En dan kijk ik hier een beetje rond op HF en zie ik inmiddels 3 exemplaren voorbij komen.

Die 3 horloges zijn samen ongeveer 0,15% van de complete wereldwijde oplage.

Dus zonder allerlei moeilijke statistiek: blijkbaar zit er op Horlogeforum een behoorlijk bijzondere concentratie van deze dingen.

Ik vind het vooral grappig dat een horloge waar wereldwijd ruim een miljoen mensen achteraan zaten, hier op HF gewoon meerdere keren voorbij komt.

8 likes

In Nederland worden er in totaal 21 uitgereikt, werd mij gisteren verteld in de Swatch Store.

7 likes

En als ik effe snel tel staat er al 40 van die gold omega swatches op chrono24.

Dan toch niet de beste keuze die Swatch maakte door dat aan IEDEREEN aan te bieden.

Misschien moeten z Erica ook maar eens overwegen om te gaan selecteren binnenin hun swatch group klanten portfolio

Zachte prijs

2 likes

Niet normaal

Ben je toch ook een drol als je uberhaupt duizenden euro’s hier voor uitgeeft. Quartz klokje. Mensen vallen teveel voor de hype. Schamend

1 like

Go :rocket: Koopje…slechts eur 7.995. :ok_hand: (verkoop in consignatie)

6 likes

Middag wissel naar het horloge waardoor de hobby is begonnen.

9 likes

Gekkenwerk! Voor dat geld kan ik veel leukere opties bedenken.

1 like

Heeeeel veel.
En als straks de hype voorbij is ben je heel veel geld armer dat niemand je er ooit voor terug gaat geven.

1 like

Weer eens een nieuwe MoonSwatch gekocht. :sunglasses:

11 likes

5 likes

15 likes

Leuke moonswatch en mooi foto’s

1 like

Bedankt :pray:

1 like