Farfal (voorheen: Omegas)

Horloge verkocht aan Omegas. Net op HF, maar al heel goed bezig. We zullen nog meer positieve berichten van hem horen :~ Vlotte communicatie, snelle betaler en vriendelijk in de omgang. Ik zeg: triple A en 5 stars (tu)

Heb ook een horloge aan hem verkocht. Ging prima en vlotte communicatie!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!
Snelle communicatie en betaling, kortom prima!

Jack veel plezier met je Seiko!

Een bandje verkocht aan Jack, fijne communicatie en vlotte betaling.

1 like

Nogmaals fijne zaken gedaan met Jack :thumbsup:

Vandaag een horloge ontvangen van @Farfal, erg prettige ervaring :+1:
Vlotte en correcte afhandeling, ben er blij mee!

Ik heb een zo goed als nieuwe Speedmaster van Jack overgenomen.
Prima deal en alles zoals het hoort.
Thanks Jack en veel plezier met je Mark II
:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Prima zaken doen met Jack!
Bandje overgenomen, snelle leveringšŸ‘
Bedankt @Farfal!!

1 like

Ik moet helaas ook wat vervelends melden over Jack, lang getwijfeld maar deze lage streek mag wel benoemd worden.

Vriendelijk berichtje gestuurd of hij meer info had (bijzonderheden) over zijn verkochte Tissot pr516 GL omdat ik een ruilaanbod had gekregen van een jonge en nieuwe forumslid die zelf geen aanvullende info had. En jacks advertentie was ook karig met maar 1 foto.

Ipv een antwoord vraagt hij naar het fijne van de ruil. Wat ruil ik en of ik foto kan sturen, aparte vragen maar vriendelijk gereageerd en een foto gestuurd van het betreffende horloge die ik wilde ruilen.

Krijg ik doodleuk te horen dat hij de persoon ook had benaderd om de horloge weer terug te nemen en zelf iets te ruilen!
Bij de vraag waarom hij dat zou willen doen en waarom hij achter Mn rug om een andere ruilvoorstel doet aan de tegenpartij en dat het een beetje laag is van hemā€¦

Antwoord: O zo heb ik het zeker niet gezienšŸ˜Ž

Voor mij een reden om nooit meer zaken te doen met Jack! Jammer dat dit op het forum zo gebeurt

PS: voordat je dingen gaat verdraaien of ontkennen @Farfal, berichten kunnen ook als foto erop en @daniel997 kan dit alles bevestigen!

1 like

Ik kan dit inderdaad bevestigen.
Ik had het horloge van Jack overgekocht maar uiteindelijk vond ik het niet bij me passen en wilde ik het ruilen met @HaikoM. Ik heb hem dus een bericht gestuurd en vanochtend toen ik op weg was naar de locatie om te ruilen kreeg ik een bericht van @Farfal of ik wilde ruilen. Iets anders wat ook genoemd mag worden vind ik is dat het glas er niet helemaal recht in zat wat mij omdat ik het horloge nauweljks heb gedragen niet echt opviel maar wat me van te voren niet bekend was.

2 likes

Bandje overgenomen van jack, @Farfal. Prima deal, communicatie prima, vlotte verzending. Niets op aan te merken. :+1:t2:

Speedy reduced verkocht aan @Farfal, heldere en vlotte communicatie, snelle betaling.

Absoluut aan te raden :+1:

1 like

Setje bandjes overgenomen van @Farfal. Duidelijk en spoedig afgehandeld. Niets mis mee.

Een Omega sluiting/clasp overgenomen van @Farfal. Nette afhandeling en direct verstuurd :+1:t3:Top.

1 like

Vandaag mij Omega verkocht aan Jack @Omegasā€¦zeer prettige en goede communicatie.

Een middenweg gekozen om af te spreken dus voor beide een mooie oplossing.

Even lekker gesproken over de gezamenlijke hobby natuurlijk en de deal was gesloten.

Een aanrader dus en weer een leuke ervaring door een nieuwe horloge liefhebber te hebben leren kennenā€¦

Gr
Luuk @number4

Doe je zaken met @Farfal, geloof dan alles wat hij zegt, stel geen logische vragen. Verstand op nul dus en lukraak kopen wat hij aanbiedtā€¦

Anders krijg je een topic als het onderstaande, en moet je tijd verspillen aan verdediging van je reputatie. Lees het topic maar voor het mailverkeer van de ā€œonderhandelingā€.
http://www.horlogeforum.nl/t/mijn-ervaring-met-nieuw-forum-lid-adesso/49474

1 like