Onderhoud Seiko SARB017

Dag allen!

De afgelopen 8 jaar heb ik met grote regelmaat mijn Seiko SARB017 gedragen. Nu merk ik het afgelopen jaar dat hij bij lange na niet meer zo goed tijd houdt als voorheen. Laatst ben ik naar de Seiko Boutique in Amstermdam geweest om te vragen of ze dit model in onderhoud nemen. Dat deden ze inderdaad voor 300 euro. Raden jullie aan om de SARB017 bij Seiko in onderhoud te doen, of hebben jullie andere aanraders?

Dank en groet,

Nick

Dit is een lijst met op hf bekende horlogemakers.
Een deel ervan dat doet ook seiko.

Aan de andere kant is 300 euro niet “van t padje” voor een service van een fabrikant (al denk ik dat ze movement swappen).

Als je 300 euro deelt door 8 jaar, vind ik het een prima prijs.

1 like

Als je in Amsterdam zit, loop ff bij Puttmann in Diemen binnen.
Of bel ze voor een prijs. Prima zaak, aardige mensen, kom daar graag :+1:t4:
Hans Püttmann als gediplomeerd horlogemaker en Peter Püttmann als gediplomeerd goudsmid en het vakkundige team dat achter ons staat, maken het mogelijk om praktisch alle voorkomende horloge reparaties, sieraden reparaties, briljant zetwerk en klokken reparaties te verzorgen. Tevens maken wij ook nieuwe sieraden, al dan niet n.a.v. uw opdracht! Wij repareren of servicen de aan ons toevertrouwde reparaties voornamelijk in onze eigen werkplaatsen. Wij hebben de horlogemakers werkplaats in Diemen onlangs uitgebreid. Met onze vakkennis en met de geavanceerde meetinstrumenten, zorgen wij voor de perfecte reparatie aan uw horloge of klok. Nieuw of antiek, het maakt ons niet uit!

Voor uurwerk reparaties aan exclusieve merken zoals: Omega, Rolex, Tag Heuer, Breitling (sturen wij tegenwoordig door) , Ebel, Longines, Rado, Hamilton, Certina ,Mido , Tissot, Seiko, Zeno Watch Basel, alle merken van de “Fossil-group” en nog vele andere exclusieve top merken, kunt u bij ons in ons horloge reparatie centrum terecht. Het mooie merk “Ebel” en Frederique Constant, hebben wij in ons horloge assortiment in Diemen in Winkelcentrum Diemerplein. Wij zijn SWATCH-GROUP SERVICE CENTER voor Omega service en onderhoud -Longines service -Hamilton service-Tissot service-Rado service- Certina service-Balmain en Calvin Klein.

1 like

Dank voor de antwoorden! Besloten dat 300 euro voor service van de fabrikant inderdaad niet heel gek is, dus ga daarvoor!

1 like