Schitterend horloge!
Heb de mijne met blauwe plaat weggedaan, toch wel een beetje spijt van als ik deze foto’s dan zo zie.
Blijft een prachtig horloge!
Op basis van de contacten, de website, de fysieke winkel, de reacties op verschillende sociale media en de maatschappelijke betrokkenheid in de vorm van sponsoring en meldingen hiervan in de lokale pers leek me dat risico kleiner dan een gemiddelde aanschaf op Marktplaats.
Gezien de reacties hier zou ik er meteen 3 meenemen, raak je wel weer kwijt!
Ik ga niet naar Indonesië…voor dat bedrag zou ik dat zeker doen…een grote afzetmarkt lijkt me
Prachtige klok gefeliciteerd.
Mooi mooi !!
Puik merk man en een super mooie klok.
Draag 'm met trots.
En dat zegt iemand die vandaag naast een Pro Pilot day/date greep op WUS.
Hij is prachtig
Ik heb lang getwijfeld tussen deze uitvoering en de zwarte uitvoering.
Uiteindelijk gekozen voor de zwarte, maar als ik naar je foto’s kijk dan begin ik weer te twijfelen.
Wauw!! deze ziet er echt heel nice uit!!
Veel draagplezier
Ik zat ook zoiets te denken. Wat mij betreft één ding: het bandje. Niet dat het niet mooi is, ik heb alleen liever standard lugs waar ik nog eens van bandje kan wisselen.
Verder een prachtig horloge, geniet ervan!
Mooi! Paar maanden leek er even wat minder interesse voor de Aquis, gelukkig maar tijdelijk dus
Nou ben ik zelf geen banden swapper, maar bij de vorige Aquis zat een mooie Custom made strap van KO, Kan me voorstellen dat je daar een paar varianten van in je horlogekist neemt
Mooi horloge, mooie kleur.
Proficiat!
Prachtige aanwinst;
ook de kleur blauw is erg geslaagd.
Hier zitten dus gewoon LED lampjes in ?
Lijkt er wel op…
Zeer mooi exemplaar, gefeliciteerd
Een hele bijzondere, maar mooie kleur blauw. Gefeliciteerd!