Vergeet niet je tijd in de gate te houden. Bij PayPal start je meestal eerst een geschil op en daarna pas een claim. Maar die claim moet wel voor een bepaalde datum geplaatst worden.
Ik weet niet of een PayPal claim gerechtvaardigd is, ik zie dit meer als een garantiekwestie. In ieder geval heb ik betere foto’s gemaakt en die hebben ze gisteren inderdaad binnen gekregen. De dame waar ik mee correspondeer, gat overleggen met haar supervisor. Ik ga in ieder geval niet akkoord met retoursturen van het horloge, hooguit van de clip.
Voor garantie ben je afhankelijk van de verkoper. En als die niet meewerkt krijg je je Paypal betaling niet terug tenzij je binnen 45 dagen een claim indient. Daarna kunnen julie het alsnog oplossen. Wanneer dit niet lukt wordt de claim pas echt van kracht en beslist Paypal of je de betaling terug krijgt. Dus altijd! binnen 45 dagen claimen om je transactie veilig te stellen.
Omdat ik het geld terug heb en dacht, laat ik nu maar eens kijken of ik dat veerbalkje kan herstellen, ben ik bezig geweest met ijzerzaag, zijkniptang en klein hamertje, maar het staal is keihard en ik kreeg na verloop van tijd een onverwacht resultaat. Omdat ik het platte balkje wat vervormde, zat het deel waar een miniem stukje staal was afgebroken, nu helemaal vast! Met een platbektangetje kon ik het drukveertje er nog iets uittrekken. Ik had zoiets van “laat maar!” en begon te kijken naar de clips op enkele andere Casio’s. Het bleek dat een Marine Gear en een Edifice wel de ronde opening hadden waar de ronde veiligheidspal in paste, maar dat het veerbalkje wat smaller was dan die van de G=Shock, een andere G-Shock had een andere ruitvorminge opening en een andere lock pin. In een opwelling besloot ik het dingetje terug te zetten in de clip. Wat bleek, ik kon door 1 kant in te drukken, de clip toch sluiten!! Heb nog wat kracht gezet door goed aan de veer te trekken, maar het laat niet los! Voorlopig heb ik dus een oplossing en kan altijd later nog op zoek naar een gebruikte clip of zo! Ben dus helemaal blij nu! B)-
Ik kreeg zojuist het héle bedrag van het horloge
teruggestort::o, dus nu maar op zoek naar een clip
voor dit horloge!! X(
Pfff, is niks joh. Ik kreeg 2 horloges EN m’n geld terug
Aan de ene kant vind ik dit succesverhalen waar de verkopers best een warme douche voor mogen krijgen. Aan de andere kant hoop ik niet dat er mensen hierdoor misbruik van gaan maken. Maar nogmaals, ben erg blij voor je dat de verkoper dit zo ten gunste van je heeft opgelost. Chapeau!
Pfff, is niks joh. Ik kreeg 2 horloges EN m’n geld
terug
Aan de ene kant vind ik dit succesverhalen waar de
verkopers best een warme douche voor mogen
krijgen. Aan de andere kant hoop ik niet dat er
mensen hierdoor misbruik van gaan maken. Maar
nogmaals, ben erg blij voor je dat de verkoper dit
zo ten gunste van je heeft opgelost. Chapeau!
Er is altijd baas boven baas Ik had het keurig gevonden als ze een clip hadden besteld bij Casio en dit naar mij toe hadden laten sturen, maar waarschijnlijk allemaal “teveel gedoe” en hebben ze het gelijk afdoende opgelost. En laat ik nu ook een oplossing hebben gevonden, zie mijn verhaal aan het eind van de voortgaande thread! AL met al had ik dit er niet om gedaan natuurlijk, maar het komt mij wel goed uit, want in mijn situatie is krap zitten de gewone situatie!
Pfff, is niks joh. Ik kreeg 2 horloges EN m’n
geld
terug
Aan de ene kant vind ik dit succesverhalen waar
de
verkopers best een warme douche voor mogen
krijgen. Aan de andere kant hoop ik niet dat er
mensen hierdoor misbruik van gaan maken. Maar
nogmaals, ben erg blij voor je dat de verkoper
dit
zo ten gunste van je heeft opgelost. Chapeau!
Er is altijd baas boven baas Ik had het keurig
gevonden als ze een clip hadden besteld bij Casio
en dit naar mij toe hadden laten sturen, maar
waarschijnlijk allemaal “teveel gedoe” en hebben
ze het gelijk afdoende opgelost. En laat ik nu ook
een oplossing hebben gevonden, zie mijn verhaal
aan het eind van de voortgaande thread! AL met al
had ik dit er niet om gedaan natuurlijk, maar het
komt mij wel goed uit, want in mijn situatie is
krap zitten de gewone situatie!
Ik had je oplossing al gezien. Pas wel op of het wel echt goed blijft zitten.
En het lijkt me ook dat het opsturen van een losse clip te veel moeite zou worden voor ze. Maar heb ook verkopers meegemaakt die zeggen: komt vast door jou, eigen schuld, dikke buld. Gelukkig was daar PayPal nog…