Ik zit ook op een kantoor
Neem ff een 73663 plaat voor me mee
Mooie klokjes Rene!
Ik (her)ken bijna niks, maar wat een toffe topic om mee te lezen!
Tja, dat is wel mooi spul RenĆ©. Lijkt me niet makkelijk om in zoān snoepwinkel rond te lopen
Met een goede 50K op tafel zal de bewaking navenant zijn ?
dat was wel grappig
bijna geen bewaking buiten het TAG gebouw , dus er liep en lag voor een hoop centjes āvoor het grijpenā
Gelukkig moet je het extra bedrag boven de 50k niet uit eigen zak bijleggen
@ReneJK, ik vroeg me, die kast vol service dials van vintage Heuerās, kun je er daar gewoon eentje van bestellen?
Nee, (TAG) Heuer levert enkel indien je het horloge laat servicen. En ⦠de meningen over de service en de vervangonderdelen lopen nogal eens uiteen.
de service / restauratie strategy is nog in ontwikkeling , wat ik wel weet is dat ze alleen ālike voor likeā vervangen en geen klokjes gaan āupgradenā , en dan ook alleen nog icm volledige service
maar welke prijze ze gaan hanteren is nog een beetje onduidelijk
Nou ja goed, het is in ieder geval gaaf dat de mogelijkheid er gaat komen. Veel merken zijn alleen geĆÆnteresseerd in het verkopen van nieuwe horloges.
Bedankt voor je bericht en de mogelijkheid om e.e.a. te zien!
We gaan klokjes poetsen met een grote machine
Helemaal int rond
Wat heerlijk om daar te zijn, jaloers. Ja echt - ben gewoon jaloers en er gewoon voor uit
Vooralsnog zou ik ze ik mijn horloges er er met geld toe nog niet laten servicenā¦
tsja ⦠het zou ook niet mijn eerste keuze zijn, maar wat nu als ze de enige zijn met de parts die je nodig hebt ?