Ik had al zo’n vermoeden :). Volgens mij heb ik in het verleden wel eens via de prive berichten met je gecorrespondeerd.
Ik heb geen idee of dit een echte compressor is of niet. Ik ga er i.i.g. niet mee diepzee duiken.
Groet,
Niels
gekkehuus Schreef:
Goedemorgen ,
Hallo Niels, horloge komt van mij af , ik verkoop
ook op mp af en toe . Zal vandaag bezorgd worden
dus dan kan je hem in het echt bewonderen,ik
persoonlijk vond het altijd een erg mooi vintage
duikhorloge en hoop dat je er veel plezier van zal
hebben.
Echter is het volgens mij geen compressorkast hoor
, is een volstalen huis met een stalen
schroefdeksel , compressorkasten hebben meestal
van die geperste deksels toch?
Dit zou ook overeen komen met hetgeen hierboven
verteld wordt , de kronen zijn volgens mij nml
gesigneerd met Pontiac .
als je de link leest die ik eerder gaf dan zie je toch echt een schroefdeksel van een supercompressor kast? De foto is onscherp, maar ik herken de constructie met veer en ik meen ook een duikhelm te zien. De simpelere kasten hebben inderdaad het klikdeksel.
MartijnV Schreef:
als je de link leest die ik eerder gaf dan zie je
toch echt een schroefdeksel van een
supercompressor kast? De foto is onscherp, maar ik
herken de constructie met veer en ik meen ook een
duikhelm te zien. De simpelere kasten hebben
inderdaad het klikdeksel.
Dat lees ik ook. In het artikel staat ook dat niet alle compressors en super-compressors voorzien werden van gestreepte kronen. Misschien is Pontiac eigenwijs geweest?
groet,
Vandaag keurig bezorgd. Gekkehuus bedankt(tu)!
Zoals beloofd nog wat foto’s…
1 like
Die is héél gaaf
Mooi dik plexiglas ook. De kronen hebben dan een logo, maar zien er wel uit als de juiste “compressor” kronen.
Mooi hoor.
Zo zie je maar weer: Pontiac wordt zwaar ondergewaardeerd.
Goede vormgeving en de kwaliteit is altijd dik in orde.
Oei wat een sexy horloge, helemaal mijn ding. Wat is de aanzetmaat van de band? Ik heb een idee, en dat heeft te maken met iets, dat ik hier nog in een lade heb liggen 
Wauuuuu,Piquerez case,very nice
Inderdaad toch een compressorkast, staat duidelijk op deksel, is mij nooit opgevallen 
Veel plezier ermee Niels , dat gaat vast lukken.
Prachtige Pontiac! Veel plezier ermee 
Mooie klok. (tu)
Lijkt me moeilijk te vindem.
Inmiddels is de “super compressor” in mijn bezit en ik ben er erg blij mee. Ik vondt er ook nog een normale “compressor” bij op marktplaats.
Helaas is de laatste wel beschadigd aangekomen met een flinke scheur in het plexiglas. Hopelijk kan ik het glas nog (laten) vervangen.
Ik heb het ook nog niet aangedurft om hem open te maken, zit nogal stevig vast. Ben bang dat ik met een zakmes of een schroevendraaier alleen maar de boel beschadig.
1 like
Prachtig, die supercompressor!
Hopelijk niet veel polstijd en dus snel in de verkoop ;):)
grootmokum Schreef:
Prachtig, die supercompressor!
Hopelijk niet veel polstijd en dus snel in de
verkoop ;):)
Sinds ik er een bandje aan heb zitten is hij nog niet van m’n pols geweest. Dus in de verkoop komt hij voorlopig niet. 
1 like
Hey mijn ex !
veel plezier ermee , mooie zware duikklok hoor !