One to rule them all

Ik vind die Sd geen lelijke klok, maar ik kan Peter wel ergens begrijpen.
Enne sterker nog: ik vind een cyclops helemaal niet verkeerd, ik vind het zelfs een voordeel.
Een wat ouder publiek heeft ofwel een big date ofwel een cyclops nodig. Vind het wel fijn dat de moderne “druppels” nu ontspiegeld zijn :wink:

Overigens @ Helden: eens te meer…prachtige fotografie!!!

Mika wat is dit voor een model van omega?

In de achtertuin…
Hmm, daar ik zie mijn horloges liever niet.

:wink:

En de satésaus van de moederdag BBQ.

Ach, wat maakt het uit, fetisjisten onder elkaar. :grin:

Ken een hoop subs die op een steinhart lijken, maar heb dit origineel nog niet op de website van steinhart kunnen ontdekken… :wink:

1 like

Ik vind het eerlijk gezegd niet eens hele mooie foto’s.
Je kan zien dat je duidelijk nog moeite hebt om de juiste instellingen te vinden om de wijzerplaat uit te laten blinken.

Kijk naar de eerste foto…alles in de cirkel rond de Rolex is perfect in focus met mooi helder groen gras maar totaal geen leven in de Rolex zelf .

Het saffierglas ziet er mat uit en maakt de wijzerplaat levenloos en dat is bij alle foto’s zo (het lijkt of de wijzerplaat mat grijs is ipv diep zwart)

Deze meneren weten wel hoe het moet.




:innocent:

4 likes

Planet Ocean.
2500, dus het oude, in mijn ogen mooiste, model.

Mika

Nu haal je wat dingen door elkaar. Ik heb geen moeite om de wijzerplaat eruit te laten knallen. Dat is maar net hoe je het op de foto wil zetten. Wanneer je de reflectie van het licht op het glas laat komen krijg je een hoogglans die de wijzerplaat nog matter maakt dan hij al is. Want de wijzerplaat van een SD is niet diep zwart. Maar mat zwart.
En zelfs dan is dat op de foto moeilijk weer te geven.

Overigens zijn die onderste 2 foto’s met studiobelichting ( en flitser ) gemaakt. Ik doe alles met natuurlicht en zonder flitser.

(iphone)

3 likes

Je hebt wel gelijk, een SD4000 hebben we al 100x gezien, maar laat die jongen blij zijn met z’n klok. Het zijn in ieder geval wel mooie foto’s, itt de slecht belichte gsm foto’s op een harige pols die ik hier wel eens zie langskomen.

Prachtige klok geniet ervan, maar manmanman… ‘one to rule them all’?
Lekker kort, goed verhaal ook :sleeping:

3 likes

:smile::laughing::innocent:

De foto’s zijn inderdaad ook mooi en glas is nou éénmaal moeilijk vast te leggen.
Zat ook maar een beetje te dollen …vandaar de :innocent: dus.

2 likes

Foto’s zijn mooi. Zelfs zo scherp dat je op foto 1 goed ziet dat de secondenwijzer naast de indexen staat?

Een rolex ontbreekt in mijn collectie.
Helaas is de prijs op dit moment te hoog tegenover wat je ervoor terug krijgt :confused:
Wel een topper !

Top!

Gemaakt met een gsm, op een harige pols.
Is deze wel goed, volgens de norm…? :smile:

1 like

stelde jij onlangs geen Nord voor?

Ik had dat serieus bij m’n JlC True Beat

Ja klopt ! maar de submariner die ik mooi vind beginnen bij 8500 euro op dit moment terwijl een jaar of 2 a 3 geleden ze nog geen 6000 kosten. Ik vind een prijsstijging van dat bedrag tegenover wat je krijgt het niet waard. Bij mij gaat het niet om wat een horloge kost maar wat ik er voor over heb.

hm snap wat je wil zeggen. Zeker als je nieuw koopt!