Mijn ETA 6498-2 met de kleine secondewijzer op 6 uur. Moet alleen nog even door een zelfbouwer in een mooie kast worden gebouwd… Zie het blauwe gedeelte…
Hoi Lempke, het zou een eer voor me zijn deze een keer te servicen! Heb je hem nog beschikbaar? Hij zal gaan rouleren in het clubje van aanstormende service talenten (zoals @kaydw en een aantal andere meisjes en jongens die nu nog even anoniem willen blijven) en uiteindelijk bij je terug komen (10 x gereinigd en ge-olied )! Als wisselgeld kan ik je oefenmateriaal aanbieden. Wat te denken van een Pontiac?
Ja hoor is beschikbaar, zeg maar waar hij heen mag, en een Pontiac heb ik nog nooit van binnen gezien dus heb daar zeker interesse in!
Hij hoeft niet terug te komen hoor, verloot hem maar onder de service talenten
Top! Ik stuur je morgen even een PBtje, ga nu zo plat. Dankjewel man en welterusten…
Ik heb er eigenlijk best wel de nodige, alleen ligt het gros in de projectenbak. Werk aan de winkel zeg maar.
En dan laat ik de zakhorloges nog maar even buiten beschouwing.
Zie em wel es voorbij komen. Erg mooi, komt zomers en vrolijk over.
Ik hou mij aan de vraag van TS, alleen horloges met een small second watch. Dus geen horloges met meerdere subdials of chronografen , oeps kom ik niet ver zie ik maar 2 horloges
. En dan ook nog eens zonder datum