Ook aan de Nato's

TBS!!! Zo lang mogelijk! En ontzegging uit de ouderlijke- en rechterlijke macht, geen stemrecht meer en een fotografieverbod. Tot nu toe, wellicht volgt morgen meer!

2 likes

Nato’s/Zulu’s zijn leuk hoor,maar je kan overdrijven…ik bedoel,hoe krijg je hier nog je mouw overheen?

Ik kijk nu al uit naar morgen.

Ik heb denk ik wel een stuk of 8 Nato’s. Ik heb er één gedragen om één horloge terwijl er een band in bestelling was. Het blijft een soort noodbandje.

hier, voor bij je overhemd

Idd, en hier moet een mouw overheen want dit is echt niet om aan te gluren. is de categorie: hoeft niet lekker te zijn als het maar veel is.

Wel 8 nato’s :joy:

Da’s keiveul als 87.5% ongedragen in de doos ligt jonguh!

Edit: nageteld en het zijn er 10. Plus 2 maal NOS vintage Horlon (=Perlon). En ik heb er vanmiddag weer een gekocht, bij de Hema. Handig als je een vintage (vaak zonder band) binnenkrijgt en gelijk even wilt testen aan de pols.

1 like

Ja Malus, soms moet je je nederlaag erkennen…

1 like

Hier een aantal verschillende nato’s op verschillende horloges. Blijft altijd leuk mixen! Morgen misschien nog een paar nieuwe scoren op de Rikkerik…

4 likes

Hele mooie NATO, herringbone stitch, langer en heel comfortabel (zacht).
Nu nog kijken op welke horloge hij gaat…

1 like

Heel erg mooi! Ik ben zelf absoluut NATO-fan. Niet voor niets the most successful alliance in history :wink:

En lees ik nu dat de HEMA NATO’s verkoopt? :open_mouth:

2 likes

Mooi…waar komt deze vandaan?

Deze heb ik rechtstreeks vanuit een groothandel / fabriek in China (tja veel Chinese verkopers zeggen ‘we are factory’ :slight_smile:, no offense overigens) als sample op laten sturen.
Dergelijke kwaliteit heb ik nog niet gezien. Ik ga binnenkort eens met het bandje bij een Omega AD kijken om te vergelijken met hun NATO’s. Ik ga er ook nog eens 1 bij Timefactors bestellen om te ook deze er eens naast te leggen.
Eerste indruk is dat de kwaliteit echt super is, ik heb nog nooit zo’n ‘zachte’ (comfortabele) NATO gezien.

Ik kan eventueel een partijtje bestellen, hik alleen een beetje tegen de minimale afname aan :grinning:

Quilty!

1 like

Ziet er goed uit! Ben ook wel benieuwd naar de prijs

Mijn nieuwste aanwinst vandaag ook op NATO gezet!

2 likes

De blauwe Squale kan veel bandjes hebben. Deze nato staat ook goed.

1 like

die oranje rubbere is cool. waar heb je die vandaan, zoek er nog 1 voor mn skx…

bij die zachte gaat het gaat je vaak wat losser zitten waar hij het lekkerst op draagt, let er goed op… nadien groeit het gaatje tot een GAT :wink:

We gaan het zien :slight_smile:
Ik heb ook wel eerdere ‘zachte’ NATOS gehad maar die voelde totaal anders qua kwaliteit/afwerking als deze. Wil hem heel graag eens naast een omega NATO leggen ter vergelijking…

@ArjanXL: ik heb er ongeveer 20€ voor betaald plus nog wat verzendkosten.

1 like