Ook even voorstellen

Welkom hier!

Welkom op HF!

Wekom-nieuwe-collega

Welkom Jan! Die Russen zijn altijd leuk. Vooral de Raketa Copernic is apart. Ik ben zelf nog steeds op zoek naar een goed exemplaar daarvan.
welcome-15

Beste, van harte welkom hier, Leuke kleurrijke collectie

Meer in de zin van, 1 zin per onderwerp is wel genoeg. Had ook een heel epistel kunnen opstellen over,bv over hoe ik tijdens elke tenniswedstrijd,wanneer het 30-30 staat ik word herinnerd aan m’n allereerste horloge, dat was namelijk een Mickey mouse, met heen en weer kijkende ogen als secondewijzer met een bijzonder gevormde drie.
En dan heb ik nog maar één cijfer van één horloge behandeld :wink:

Ja, die is zeker leuk. Had die van mij head only van een eBay veiling, twee jaar geleden. Er lijkt wel een flinke inflatie gaande in Rusland als ik nu naar de prijzen kijk…

Welkom op dit leuke en leerzame forum!!
Erg mooi Vostoks heb je in je verzameling, voor die SE met sandwich dial en Raketa (hoe bevalt die trouwens?) :ok_hand:

@Dennis Raketa is leuk,maar stiekem meer voor de heb. Tikt lekker hard en kijken hoe laat het is duurt even. Geef hem minder draagtijd dan hij verdient, mede omdat ik hem ook aan de kleine kant vind.

1 like

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum!:sunglasses:

Mooie collectie heb je al; vooral de Russen vind ik heel erg leuk!

Veel plezier hier en nog heel veel mooie horloges erbij gewenst! :slightly_smiling_face::+1:

Hahaha, ga door!!! :joy::joy: