Ook even voorstellen

Welkom, en weer een paar klatsers erbij op het forum.

Welkom op HF :thumbsup:

Welkom, mooie collectie !!

Welkom hier! Wellicht ga ik de bouw opgeven en ook in de internetsector werken😉

1 like

Welkom! Prachtige collectie zeg :slight_smile:

Bedankt voor de reacties allemaal!

Ik ben inderdaad erg tevreden met m’n collectie. Teveel flipperen is ook niks voor mij. Alleen de nieuwe Daytona en m’n conclusie dat de Panerai toch wat te weinig draagtijd krijgt brengt daar wat verandering in. De sweet-spot qua aantal ligt ook op twee of drie. EĂ©n horloge dat je bij elke gelegenheid kunt dragen en nog één of twee erbij voor de afwisseling. Er zijn meerdere opties die ik overweeg maar moet ze nog eens tegen elkaar afzetten :slight_smile:

welkom, fraai wat je in je collectie zitten hebt. De Panerai is de vreemde eend in het nest. koekoeksjong zeker? -)
Enfin verblijd ons met je nieuwe daytona als je hem hebt. Verder have fun op ons mooie forum.

Vreemde eend
 wellicht, ik vind wat variatie wel leuk en dat was de reden om voor Panerai te gaan en om een witte plaat bij de Daytona te kiezen. Het zijn drie verschillende horloges met elk een eigen uitstraling. De Panerai was m’n laatste aankoop. Ik vind het een heel mooi horloge. Het heeft de 1950-kast (met kussenvorm) in 42mm, mooie matte sandwich-dial zonder teveel poespas en het eigen P.9000-caliber. Nadeel is dat ik smalle polsen heb en 42mm was op het randje. Hoe mooi het horloge ook is, het draagcomfort is met mijn polsen iets minder waardoor ie minder draagtijd krijgt.

Mooie verzameling! De nieuwe Daytona 116500 is inderdaad prachtig, denk dat ik iets te laat ben met inschrijven :slight_smile:

Hoi Tom

Dat is gene kattenpis
 Welkom hier

Ik betwijfel of ze daadwerkelijk de volgorde van aanmelding aanhouden. Goede klanten zullen ongetwijfeld voorrang krijgen. Bij mij willen ze niet zeggen waar ik ergens sta, ook niet of ik ‘hoog’, ‘halverwege’ of ‘achteraan’ sta. En ik was er snel bij. Maar ik heb er geen haast mee, zo groot is het verschil met m’n huidige Daytona ook weer niet.

Welkom.

Welkom!

Lekkere binnenkomer, welkom op dit mooie forum!

Welkom!!
Wat een collectie!!! :+1: wow!!

Welkom, een collectie om jaloers op te worden.
Veel leesplezier op het forum.

Welkom en veel plezier op dit forum!

Pffff mooie dure klokjes. Er zijn een hoop mensen met een dikke portemonnee zeg. Prachtige collectie horloges hoor.