Hij is leuk… ik had er zelf irl niet de juiste klik mee en ben voor het oude model gegaan.
De band is prachtig maar ook wel erg massief. Ik vind hem erg zwaar dragen; was mijn indruk op de pols.
Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn eigenlijk? Gewoon niet strak genoeg gemonteerd?
draagt heerlijk! ga het zelf maar eens ervaren
Goede vraag.
Ben benieuwd of het idd alleen bij deze tester het het geval is of dat het bij de gehele serie zo is.
Indien het alleen de tester is denk ik dat je het onderhuids moet zoeken. Tandwieltje bijv met kleine onrechtmatigheid oid.
Het zou niet mogen.
Ik neem aan dat Breitling dit ook wel de wereld uit gaat helpen.
Zo niet, ach dan hoort het er gewoon bij.
Ik vond deze 2020 versie aanzienlijk lichter op de pols dat het vorige model de 44mm variant
Is goed, zal er met een open mind heen gaan haha
hahaha, live ervaren is het beste en de koffie is daar heerlijk, -
Fascinerend al die verschillende commentaren op dit horloge…ik vind de dial en de beschikbare kleuren nog best fraai, maar de bracelet vreselijk…een te hoog rolluik gehalte wat mij betreft…
Ja daar heb je gelijk in. Ik heb zelf de 41mm en die draagt wat compacter.
Mijn collega heeft de 44mm en dat is wel een mega kanon op de pols
Tand(wiel)speling. Als dit een 2890 met een Dubois-Depraz module is, is het ook niet 100% goed te krijgen.
Gaat het hier over de Chronomat? Hier zit een in house B01 uurwerk in…
Plaatje hoor
Koester deze,- blijft een prachtige klok.
Is wel wennen… Ik heb nog nooit een Breitling gehad, zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren. Maar ja, zeg nooit nooit.
Ja! maar het kan nog groter…
In 2011, inmiddels heel wat jaartjes geleden, toen heb ik mijn Navitimer World
ingeruild en de toen nieuwe Chronomat GMT 47mm gekocht.
Toen groooooot nog hip was .
Oehhhh ik wordt normaal gesproken niet heel erg blij van Breitling maar deze . Wauw…
Formaat?
Ik vind hem prachtig hoewel ik hem nog niet irl heb gezien. Die band kan mijn goedkeuring wel wegdragen hoor, smullen. Zodra er eentje over een tijdje in 't blauwe gedeelte komt, ga ik toeslaan…
42mm … Lug to lug 50mm en 15,1mm dik
Daar ga ik weer met mijn polsen van 17,5 mm…
Dan maar genieten van anderen en de plaatjes