Precies die Rolexen die ik super mooi vind (de rest doet mij minder). De Air King is de gewaagste Rolex en daarom idd de mooiste
Pracht afsluiting voor 2018 lijkt me en een fles om 2019 in te gaan ! Heel veel plezier ermee !
Precies die Rolexen die ik super mooi vind (de rest doet mij minder). De Air King is de gewaagste Rolex en daarom idd de mooiste
Pracht afsluiting voor 2018 lijkt me en een fles om 2019 in te gaan ! Heel veel plezier ermee !
Heel sjiek die Air king! Veel plezier ermee Edwin!
Je piekt een dag te vroeg met jouw vuurwerk.
Mooie aanwinst man!
Topper, kleurrijke Rolex! Getwijfeld maar vond hem voor mezelf net te hoog qua kast! Enjoy!
Klopt dat deze iets dikker is (zelfde kast als de milgauss) dan bijv de explorer. Dat was voor mij juist de rede om voor de ak te gaan ipv de explorer. Ik vind een iets substantiëlere kast toch fijner op een of andere manier. Explorer vind ik ook heel mooi!
Prachtige wijze om het jaar af te sluiten, proficiat met deze mooie aanwinst.
Proficiat ! Zelfde kast als de Milgauss dus wat dat betreft…,
Veel draagplezier
Proficiat , schitterende aanwinst !
Ik dachte het aan de fles al te zien welke S&C het geweest zou moeten zijn, ik heb namelijk vorige maand dezelfde gekregen.
Heel leuk geholpen door de dame aldaar.
Ik ook perfect geholpen door een allervriendelijke dame! Ze was ook goed op de hoogte van de verschillende modellen en de waardes ervan. Helemaal niet pusherig en nam alle tijd. Top ervaring!
Nice, Edwin! Deze zien we hier te weinig als je het mij vraagt.
Mooie aanwinst, geniet ervan met veel plezier en ga het nieuwe jaar in met een goede gezondheid. En uiteraard veel draag plezier gewenst.
Dat was ook mijn ervaring, een aanrader voor een volgende keer inderdaad.
Is wel eens anders geweest, maar goed, nogmaals veel plezier met je aanwinst !
Is een mooie aparte verschijning.
Thanks, en jij uiteraard ook met je recente aanwinst!
WoW, erg mooi zo’n Air King; geniet ze!!!
Prachtig! En dit zo op het allerlaatste moment van het jaar
Goede keus om voor de AK te gaan, ga je veel plezier aan beleven!
Hij zit bij mij vrijwel het grootste deel van de week om de pols:wink:.