Op proef: Aevig Valkyr (sample)

Wat leuk dat je op deze wijze kennis mag maken met de Valkyr, de brandweerband vind ik persoonlijk erg fraai. Overigens vind ik brons met groen de betere kleurcombinatie.

Dat heb je mooi geregeld :+1:. Ik blijf het ook een erg mooie klok vinden, al doet het formaat me telkens twijfelen. Ik ben gewend dat mijn bronzen horloges wat groter zijn.

Voor liefhebbers/geinteresseerden of ongeduldige figuren die hem hebben besteld, ik woon in de regio Arnhem dus een meet&greet met de Valkyr (en dan val ik je natuurlijk ook lastig met de rest van mijn toffe klokjes) behoort tot de mogelijkheden… :grin:

1 like

Leuke review en klok … :+1:

1 like

Jammer dat je niet om de hoek woont anders was ik graag
een keer de koffiepot en je wijnkelder leeg komen drinken :wink:
Zonder gekheid, tof zo’n probeer horloge, is dacht ik al eens
eerder voorgekomen hier, weet overigens niet of dat toen voor
de verkopende partij een succes was.
Dank je wel voor het delen van dit leuke verslag!

Ik weet niet waar je woont maar ik rij voor mijn werk het halve land door…

PM me anders even voor eventuele mogelijkheden

Haha dan is straks bij mij de koffie en wijnvoorraad naar de filistijnen :wink:
Ik maakte wat dat betreft een grapje (tenminste, ik deed een poging…)

1 like

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ben dankzij je review nog blijer met mijn bestelde Aevig Valkyr! Dank je. Nu wachten…

1 like

@Henrik

Had je deze review nog niet gelezen ?

http://wornandwound.com/2014/12/19/aevig-valkyr-review/

grt. Gerard

Erg gaaf! die gaat zeker op het lijstje

Jawel, maar ik heb niet zo veel vertrouwen in de onafhankelijkheid van dit soort blogs. Ik maak dit soort jongens (ook de Nederlandse) ieder jaar mee op Basel. De nieuwelingen onder hen lopen de hele dag vol adoratie de loslopende onafhankelijke horlogemakers na, maar zodra ze “geaccepteerd” worden door de fabrieksmerken, worden ze ineens een stuk negatiever. Of realistischer? Ik weet het niet en ik kan me ook heel erg vergissen, maar ik lees daarom liever een stukje zoals dat van @anon50762135EV.

Ik hoop trouwens dat ik 'm binnenkort krijg, ik kan niet wachten om 'm in de ammoniak dampen te hangen!

Wat een prachtklok! Precies waar ik naar op zoek ben. Als nieuweling kende ik deze micro nog niet. Extra gaaf dat het Nederlands is. Dat trekt me over de streep - preorder, here I come! Bedankt voor het wijzen hierop.

1 like

@Henrik Mag ik vragen voor welke kleur je bent gegaan?

dank voor je test. ga snel eens op de site kijken…

Groet Arno

Groen! Heerlijk kleur.

Ok thnx, ik ben benieuwd.

Zo, de beloofde preorder is geplaatst! Ik ben voor de brons/groen gegaan en heb gevraagd of die ook mogelijk is op een bruine racing stap (i.p.v. de op de website bij die combo afgebeelde zwarte racing stap). En nu is het aftellen geblazen :wink:

1 like

Bedankt vh delen v je leuke review. Leuke klok, en snap je punt over de kroon. Op mn magrette vond ik t te veel afsteken. Met de stalen bezel vind ik t wel kunnen.

Heb lang zitten twijfelen maar heb zojuist ook een pre-order geplaatst…
Kon nog net gelukkig :slight_smile:

2 likes