Er staat er één in het sale hoekje van Tourby. Nog steeds 3 k€ ex BTW, maar toch… https://www.tourbywatches.com/sale-1/special-items/
Wel heel mooi!
Wel ja, doe eens gek prachtig horloge overigens
Tja wat is het waard vinden. Deze hobby is niet (meer) rationeel.
Ik heb met de eigenaar om tafel gezeten toen ik de zalm kocht. Een aventurijn wijzerplaat kost hem naar eigen zeggen zo een €850 per stuk om in te kopen. Hoeveel daar van waar is geen idee maar t moeten verdomd dure dingen zijn.
Ik vind aventurijn verdomde cool.
Ik zal eens informeren. T zal me verbazen als die onder de 3k zit. En ben benieuwd wat voor uurwerk erin zit. Ik zie m nog niet op de site staan.
Grappig. Ik niet. Althans, ik denk dat ik er na een dag op uitgekeken zou zijn.
Hmm, wat flets. Verkeerde combi bezel en wijzerplaat…
O.k., ik hou wel van dit soort retro TH duikertjes en vind deze ook wel goed gelukt. Maar smaken verschillen, natuurlijk. Succes met de zoektoch!
Hangt van de kwaliteit en de kleur af wat een stukje kost. Of die 850 klopt? Zeg het maar…
Mijn CvdK Real Moon Joure met aventurine wijzerplaat. Wanneer budget geen ding is, dan zeker een aanrader!
Staat nog niet op de website…
Ik dacht even dat ze deze bedoelden https://www.tourbywatches.com/watches/premium/starry-heavens/
Met “handpainted stars”
Disappointed… knap maar helaas.
Gaaf, hoeveel mm dia? Dat vind ik tot op heden wel een ding bij Van der Klaauw. Qua bidget voorlopig niet haalbaar
De CvdK is 40mm
Dat is netjes
Ook niet onaardig
Zo gezegd zo gedaan
Ik heb naar Tourby gemaild. Auuwwww.
T gaat dus over deze
Hun antwoord. Ik heb gevraagd wanneer leverbaar, hoe duur en welk uurwerk
In der Uhr tickt ein Swiss Made ETA 2824-2 Top Grade mit Glucydur Chronometer Unruhe. Der „custom made“ Rotor ist graviert, skelettiert und rose vergoldet. Das restliche Werk ist verziert mit Schliffen, Perlage und blaue Schrauben.
Die Uhr kostet 3.570€ Inkl. 19% Steuer bei Kauf in unserem Store oder Lieferung innerhalb Deutschland. Bei Lieferung in die Niederlande beträgt der Preis 3.630€
(21% Niederländische Steuer).
Verfügbar ab Dezember 2022
Valt mee toch?
Het kost wat, maar dan heb je ook wat. In ieder geval een mooie aventurijn wijzerplaat