Dat is de 812 AD 

Dat had ik je al gezegd: niet verkopen!
De SLA017J1 is echt een beauty
(alleen de band had iets korter mogen zijn maar het is uiteindelijk een duikhorloge)
Kan jij ergens een ander model van Rolex kopen voor 150 euro, origineel?
Daar zit de nuance.
Overigens vind ik 10k voor een Rolex ook van de zotte, maar dat terzijde.
Niet erg hoor! Komen goede tips voorbij en zulke discussies zijn mooi 
Ik draag 'm ook meestal op rubber, maar die stalen band van de SLA017 vind ik geweldig. Ik weet niet of dat dezelfde is?
Nee. Dat kan niet. Maar als dat je doel is, dan is idd de SLA niks voor die persoon. De SLA staat zover af van een 150 euro Seiko. Dat is een bmw 114i vergelijken met een m4 competition.
Maar ik snap je wel hoor.
Dat doen merken zoals Rolex slim, zelfs de simpelste OP op 5K houden, zodat als iemand een Rolex ziet je altijd weet dat het duur was.
Ff out of The box en ik zie ook voorstellen voor klokjes van het dubbele van je budget.
Als je echt voor lichtgewicht (24g) en erg nauwkeurige tijd gaat en een strak design is een Junghans Max Bill Mega Solar met saffier iets heel anders voor een mooie prijs.
Je Casio dan lekker op het strand dragen.
Nee, deze SLA serie is 19mm (irritant…) SPB 20mm.
Ik zou hier ook wel een stalen band op willen proberen maar lastig om te vinden.
Nog niks. De Breitling Colt gepast, is het ook net niet voor me. Stiekem vind ik de Skyracer of Endurance Pro het ultieme alles kunner horloge maar die maat….
Luxe probleem.