Op zoek naar een semi-dresser, nog tips?

Proficiat met je diploma! De voorgaande tips tips vind ik allemaal goeie, maar zijn dus al genoemd.

Dus beetje out of the box, meer vintage aangezien t n heren maar uit t verleden Is, maar zo ziet ie er ook uit, de man Bill 34Mm.

Je had n maximum maat gegeven. Geen minimum :wink:

Door de grote wijzerplaat en praktisch lunette loze kast, oogt ie groot. Hij draagt wel kleiner door de korte lugs.

Bij mij weet je het nooit…ik ben al weer met iets anders bezig dus mocht dat snel gaan zien je de Sarb weer snel voorbij komen op dit forum !! :grin:

Tja Luuk ik heb de SGDM 00 even in de ijskast gezet. Stoor me teeel aan de onyx zwarte secondenwijzer. …

Hahaha, laat maar weten als het zover komt :wink:

@Zulu en @dialstatic: thnx maar de kastvorm van beide horloges vind ik niet mooi, te hoekig.

@marnixmoed, thnx! Voor zowel de suggestie als de felicitatie, die Max Bill vind ik erg smakelijk! Daar ga ik ook ff naar kijken.

Hoi als je echt iets wil toevoegen als semi dresser en je bent gecharmeerd van de SARB lijn dan is dit een heel serieus alternatief … Gold Plated dus beetje “ouwe llln” klokkie maar wel echt iets anders in je kist

SARB072




Ja ik had hem al gezien in je topic, zeer mooi ding, maar goud is echt totaal niet mijn kleur dus dan haal ik liever de sarb035.

Niet langer twijfelen dan en gewoon doen die SARB035







Nee, hoor gewoon lekker rond neuzen :wink:

Voor mij zit de fun vd hobby ook in de ‘jacht’.

1 like

Dan is de SARX vermoedelijk ook te groot. Ik zou voor de SARB gaan!

Sarb065 cocktail time? Spectaculaire wijzerplaat.

1 like

Ja heb ik ook al naar zitten maar vond toch te groot, vooral die lug to lug van meer dan 45mm vind ik echt niet mooi op mijn polsen, heb net een stel horloges de deur uit gedaan omdat die dus te groot waren (onder andere).

En @marnixmoed, de jacht is inderdaad erg leuk, vandaar ook mijn topic om eens te ontdekken of ik nog wat over het hoofd heb gezien. :slight_smile: Moet wel eerlijk zeggen dat ondanks alle opties die ik hier gezien heb de sarb035 nog steeds mijn eerste keus is qua formaat/looks/kosten. We zullen zien.

1 like

SARB035 dus :wink:
Ik heb hem afgelopen week verkocht maar wil er weer 1 terug nu ik de SARB072 heb
Mooi op staal of met elke kleur croco/alligator
Kun je ook makkelijk wisselen naargelang de omstandiheid
En … heel courant mocht je er toch weer van af willen

Ik ben in Tokyo en vanmiddag heb ik een souvenir gekocht…je zal er geen spijt van krijgen :ok_hand:

Ik hag getwijfeld tussen deze en de SARB065 maar misschien ga ik morgen terug en koop de andere ook…de GS zijn vanzinnig mooi!!!

1 like

geen automaat, maar wel mooi uurwerk. De nieuwe certina ds2
(https://www.boumanonline.nl/horloges/certina-ds-2-c0244101603121)

Gewoon voor de Sarb035 gaan. De eerste waar ik aan dacht samen met de sarb033, en jij volgens mij ook.
Ik heb even geen plaatje maar de Oriënt Star Classic Aotomatic is ook erg mooi en ook de eerder genoemde Tissot Visodate.

Thnx, maar geen automaat dus valt af ;).

@DrSpeed, ja daar neig ik wel naar, vind de overige net niet qua formaat vaak en anders qua design ook met niet. Maar ja, om nu weer een seiko te kopen, had wel weer trek in iets anders eigenlijk. Maar ja als dat niet voldoet… :stuck_out_tongue:

Niks mis met een Seiko toch?

Oh haha nee zeker weten niet! Maar ik heb er al zoveel dus ik dacht, eens kijken of ik mijn horizon kan verbreden nu ik toch aan het rondshoppen ben.

Van harte!
Geen Seiko, en misschien wat te extreem, maar Zelos wellicht? Wel weer 's wat anders.
http://zeloswatches.com/collections/chroma/products/chroma-2-cream

Thnx! Hij ziet er opzich wel leuk uit maar het is inderdaad niet helemaal wat ik zoek helaas.

Ik ben er uit, ik ga denk ik maar eens rustig op zoek naar een sarb035. :slight_smile:

2 likes