Citizen NY0040 Promaster. Beter gaat het niet worden voor dat geld…
En poooohhh wat zijn die horloges waar TS zelf mee kwam een partijtje lelijk…
Citizen NY0040 Promaster. Beter gaat het niet worden voor dat geld…
En poooohhh wat zijn die horloges waar TS zelf mee kwam een partijtje lelijk…
Gelukkig valt over smaak niet te twisten.
Zo roze, zo zomers, deze donkerblauwe budgetknaller. Niks op het horloge tegen hoor, maar ik denk dat je eerder de geest van dit topic gewoon niet begrijpt.
Ik vind het oprecht mooie horloges, maar ik heb al zoveel duikers. Wilt nu iets anders in de collectie. Lekker fel, iets aparts en zomers.
Je was me net voor
Mag het ook duurder zijn? Ah, toe, mag het?
Ze verkopen de Pink Onda niet meer, alleen nog een licht lila gewone Onda, maar man man man man man, wat een tof horloge.
Had jij er geen, @GroteBozeWolvin?
Yep. En eindelijk een fijn bandje gevonden, want wat dat betreft is ze aan de kieskeurige kant.
We zijn nu beiden blij met de Barton witte canvas strap.
Zomers?
En als je toch fout wil presenteer ik een horloge wat je eigenlijk alleen om de naam wil hebben, de Muff Diver:
Phoibos heeft MoP, ook leuk.
Ik vind deze persoonlijk ook wel gaaf.
Roze islander is ook nog een ding.
en voor Pride natuurlijk. Goeie tip, die kende ik nog niet.
Ja van phoibos ga ik in juni een blauwe voyager aanschaffen, maar dat zijn ook leuke modellen, thanks!
Heel gaaf!
Kijk even de review van Just One More Watch. Echt prachtig!
Zijn wij dat niet allen? Maar even serieus, dat horloge in alle ere, maar what the fuck were they smoking? Die datum op vier, scheef naast de indice, die dan ook nog deels afgekapt is?
Het interessert mij geen reet of het een horloge van 5, 50 of 500 Euro is, zoiets doe je niet.
Dank dame
Dat heet dus queer
But not in a good way? Brr. Die mandala is dan weer geiniger, naam ten spijt.