Op zoek naar een zomers horloge

Ik heb gisteren gewacht tot het project online ging op kickstarter en stond op het moment ze te backen, tot ik las dat ze pas in september leveren. Iets te laat.

Maar ik heb gisteren twee casio’s besteld, een voor mij en een voor vrouwlief (ze wilde graag matchen).
Vind ze wel geinig.

s-l300

Guddumme. Die wil ik hebben. Wat een cool ding. Fantastisch ook met die big eye.

2 likes

Join the club haha. Ik wacht er even op tot eind van het jaar om er 1 op de kop te tikken.

Eeuwig zonde. Zo’n blauwe zou ik ook wel lusten!
De 70’s vibe van de zwarte is ook tof, maar dat blauw… :ok_hand::ok_hand:

1 like

Ja hè, heul mooi. Zeker als het door een enthousiast forum lid wordt gemaakt. I’m in :raising_hand_man:

Is er wellicht iets op te zetten dat er bestellingen op voorhand worden geplaatst en betaald om die prachtige blauwe variant alsnog om ons pols te doen laten (ver)shinen?

Ach ik denk dat @MGS en ik best daartoe bereid zijn, maar het is niet zo dat we dit zo 1,2,3 kunnen regelen.

Om je even een indruk te geven… we moeten in onderhandeling met een fabrikant die gelijk gaat roepen dat we er minimaal 250 moeten afnemen.

Daar zullen we over moeten onderhandelen.

We moeten een quote krijgen wat het gaat kosten.

We moeten een prototype bestellen, want als je dat niet doet kan je seriehorloge ineens net anders zijn dan je beoogd had, welkom in China!

En dan moeten we bestellen.

Kortom… en dan spreek ik even zonder overleg met @MGS… lever 25 pre-orders en dan kunnen we wel wat!

Ik ben bij deze uitgekomen .
Aanrader, zomers als wat, draagbaar, degelijk, goedkoop.

Heb m wel op rubber gedaan, vond ik hem mooier staan.

3 likes

Aha, I see. Gecompliceerde casus zonder vaste gegevens. Ben bang dat het (dan) geen haalbare zaak wordt helaas. Helaas want het is een zeer mooie klok.

1 like

Die Desert Sky vind ik wel heel gaaf en veel minder té funky dan de watermeloen uitvoering.

Iedereen die standaard zijn banden met quickrelease levert staat bij mij tegenwoordig al 1-0 voor. Dit soort flauwe grappen kan ik ook wel waarderen:

Als hij als stretchgoal nou die 5ATM kan oppompen spring ik misschien ook wel op de wagen. Een strand/zwembad/vakantie/parenclub horloge wil ik wel nat mee kunnen worden.