Stelletje hyena’s
Aan ts: de eerste 2 adressen zijn tevens vaste leden op dit forum en hebben zich qua betrouwbaarheid reeds bewezen.
Uiteraard moet je kopen daar waar je het beste bij voelt.
Stelletje hyena’s
Aan ts: de eerste 2 adressen zijn tevens vaste leden op dit forum en hebben zich qua betrouwbaarheid reeds bewezen.
Uiteraard moet je kopen daar waar je het beste bij voelt.
Ook goede berichten over hem gehoord.
Gein, doe eigenlijk alleen nog maar zaken met hem.
79 ervaringen van forumleden. Lijkt mij meer zeggen dat wat voor contactgegevens dan ook.
Je bent de eerste die een speedmaster ranzig laat klinken.
The bold door the beautiful.
Zeer betrouwbaar en ook wel een leuke vent . Na ongeveer 20 transacties durf ik dat uit te spreken!
Neem eens contact op met hem.
Deze aardige kerel verkoopt vanuit huis, en daar pluk jij de vruchten van. En snap je meteen dat jij zijn adres niets online ziet.
Hij komt je zo tegemoet, of spreekt neutraal af. Ik wil die speedy wel…
Echt goedkoper werd 't bij mallofthewatch in Monaco. Vriend van mij kocht er zijn seamaster, verliep soepel allemaal.
De eigenaar is top en lekkere koffie of zelfs 2 als je even blijft plakken Al meerdere keren leuke horloges geruild/gekocht.
Erg interessant topic voor de dag dat ik de Speedy-jeuk niet langer kan bedwingen
Ik heb um alvast, en de jeuk gaat helaas niet over. Na anderhalve week om de pols is de jeuk zelfs erger geworden. Hou er dus ernstig rekening mee.
Ik snap het helemaal. Inmiddels een mail gestuurd!
Welke zoek je?