Opknappen goedkoop penanker horloge... Kienzle

Netjes gedaan! Dank voor het delen! :smile: :+1:

1 like

Mooi dat je ook een penankertje een 2e leven geeft.
Dat zouden er meer moeten doen.
Ik ben nu ook weer met een Ruhla bezig, en er komt nog een Amulcor deze kant op.

1 like

Zo super cool :slight_smile: zo’n horotec ding moet ik ook wel op mijn wishlist zetten.

1 like

Tja, maar daar blijft de schoorsteen niet van roken hoor, dat is leuk om een beetje ervaring op te doen, en daar blijft het dan ook bij.

1 like

Mijn schoorsteen hoeft er ook niet van te roken, dat scheelt.
Er zijn ook nog mensen die er een hobby in hebben. Je hoeft niet altijd alles voor het geld te doen.

1 like

Nee, dat doen we hier zeker ook niet, daarom geven wij gratis horloges weg die voor ons de moeite niet zijn aan mensen die er een hobby in hebben, zoals BMWX6M. En leerling of afgestudeerde horlogemakers die iets meer willen leren als de basis, helpen wij gratis, met moeilijkere reparaties wat ze op school niet geleerd kunnen hebben.

3 likes

mooi werk, penankers repareren is toch een vak apart.

1 like

Zeker, en ik heb zeker respect voor iemand die pas een jaar bezig is, en al zo ver is met zn kennis en kunde en vooral het geduld. Het is dikwijls jammer dat ze op de horlogemakers scholen je gewoon niet meer willen leren als de basis, en geen extra energie.willen steken in de leerlingen die echt gemotiveerd zijn om het vak te goed leren

1 like

Ik heb je verhaal ook met heel veel plezier bestudeerd, mooi project en inderdaad

… ook al verklap je het haar niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind het een erg mooi horloge, eenvoudig en strak, leuk font(!), én mooi opgeknapt, als nieuw maar dan met het mooie van vintage! Top dat het gedragen gaat worden! Waarde zit niet in :money_mouth_face:

1 like

Goed werk :ok_hand:

1 like

Goed gedaan! Na zo’n opknapbeurt kan ie makkelijk door voor een horloge uit een hogere prijsklasse :ok_hand:

1 like

Mooi door eenvoud, top!

1 like