Oproep complete collectie MoonSwatches voor foto

:pray::pray::pray:

2 likes

Zoiets?

10 likes

Leuk, heb je een Sneek peek? Een schets bijvoorbeeld?

1 like

Nee zoiets niet, het is in mijn eigen stijl.
www.officina-creativo.com

20 likes

respect, waanzinnig mooi. toevallig volg ik je op insta!!

1 like

Ik denk dat er veel zijn die de vraag prima begrijpen. 95% daarvan negeert 'm, want Moonswatch + doos voor de complete verzameling = voor velen oninteressant. Als het een horlogedoos zou zijn voor de volledige Dirty Dozen zou mijn interesse veel groter zijn, en zou ik misschien nog wel gaan neuzen ook of er een lid is wat ze heeft.

Ik hoop dan ook van ganser harte dat je horlogedoos ook voor andere horloges te gebruiken is, anders ga je er waarschijnlijk niet veel van verkopen, in mijn beleving. Uit nieuwsgierigheid: Is je doos van plastiek gemaakt?

Wat betreft de lieden die je vraag simpelweg niet fatsoenlijk lazen: Tja. Is het het onvermogen om zich te concentreren, of gaat het om laaggeletterden? Je weet het nooit. Maar inderdaad, het gerommel met het topic was onnodig, uiteraard.

2 likes

Prachtig! :heart_eyes:

1 like

Dank je voor je response.
Dirty dozen???
Verkoopbaarheid, we gaan het zien. Het was leuk eraan te werken

Twelve maison were chosen as qualified to produce the military watches of the British army: Buren , Cyma , Eterna , Grain , Jaeger – LeCoultre , Lemania , Longines , IWC , Omega , Record , Timor and Vertex ; hence the name “ Dirty Dozen Watches ”

3 likes

Ik heb die dozen zitten bekijken, die waar je naar linkt… Als je dat bouwt verdienen die dozen mooiere horloges. :slight_smile: :+1: Erg tof.

5 likes

Wilde net een fototje toevoegen voor de

#inclusief

1 like

Ah zo, dirty dozen,
Voor alles kan een mooie box gemaakt worden.
Bedankt voor het compliment, doet me goed!
En ook bedankt voor je geduld en uitleg

2 likes

Oh! Ben jij dat. :ok_hand:
Bij deze volg ik je.
Had de box van Ralph gezien, heel erg mooi!! :ok_hand:

2 likes

Hele mooie boxen! Ik zag ze inderdaad al eerder via Insta.

Toch uit interesse; verwacht je geen issue met het gebruik van logo’s van de horlogemerken?

1 like

Dank je, het zal wel een keer gebeuren…
Maar tot nog toe draag ik bij aan het creëren en vergroten van beleving en fanbase :blush::wink:

2 likes

:rofl:

1 like

Doe moet je ook hebben.

2 likes

Zo kreeg ik met een onderneminkje ineens brieven van advocaten omdat de naam teveel op de naam van een ander merk leek…
Dan schrik je toch even.

Eindstand: Ik moest zwichten en kon de boel opdoeken.

Zou zonde zijn, want je maakt mooie dingen :wink:

1 like

Doos vol behalve de Neptune… fml :rofl:

3 likes

Geen probleem, ik heb je een pb gestuurd.
Hoor het graag