Oe, sjips. Helemaal niet aan gedacht. Hoe moet dit? Ben ik nog op tijd?
Beter zou het nog zijn om altijd zomertijd te hebben.
Nee
Niet meer.
Je moet er iets voor doen om de eerste te zijn.
Hele volksstammen die nu verzuchten., wéér te laat om dit topic het forum op te schoppen.
In Maart gewoon 2 weken van te voren komen met het halfjaarlijkse goede raad topic.
Inderdaad, deze is zéér funny.

best dat u denkt

reeds uw meeste horloges terug op de “normale tijd” te zetten.
Niet nodig, daar heb ik personeel voor.
Jij niet?

Het is best dat u denkt aan aanstaande zondagmorgen 29 oktober 2023. Dan gaan de horloges - van de zomertijd - terug op de “normale tijd”. (van 03:00 uur terug naar 02:00 uur)
Dank je wel Jean, ik weet nooit of de klok naar voren of naar achteren moet dus heel goed van jou!
Gelukkig hoef ik a.s. zondag niet op te treden en ben ik de hele dag vrij, ik denk dat ik het er dit keer maar op aan laat komen.
Het horloge voor “Wat dragen we vandaag” zal ik dan op tijd zetten als ik wakker ben.
Dit is zo’n typische “zondagmorgen foto”:
Maar dat hoeft dan a.s. zondagmorgen niet😀
Ik den altijd maar aan in het VOORjaar VOORuit.
ik denk trouwens dat de zomertijd zijn langste tijd heeft gehad…

ik denk trouwens dat de zomertijd zijn langste tijd heeft gehad
Nee hoor.
Dat gaat nooit meer veranderen.
Zoals men dan zegt:
Dat maken wij niet meer mee.
nog 5 dagen maar! en de zomertijd is 7 maanden en de wintertijd maar 5, vandaar. De toon van dit topic is toch ook niet serieus
Tsja, de discussie wel of niet de klok verzetten volgt ook altijd standaard na ongeveer 30 posts in dit halfjaarlijkse topic.
We zijn dus precies op tijd.
Een grand complications is eigenlijk ook pas echt een grand complications wanneer hij naast het schrikkeljaar ook rekening houdt met zomer- en wintertijd.
Zo heb je er nog niks aan
ja het geneuzel over het nut van de zomertijd kost je al minimaal een uur: voilà
En ik aan winTER, TERug.