Arno Schreef:
Breitling ronde modellen (ben hier niet zo in
thuis)
Dat is wel heeeel breed. Jammer dat ze zo ver weg zitten. Ben eigenlijk wel benieuwd welke modellen ze hebben. Jammer dat ze dit nu weer aangegeven.
Breitling ronde modellen (ben hier niet zo in
thuis)
Dat is wel heeeel breed. Jammer dat ze zo ver weg zitten. Ben eigenlijk wel benieuwd welke modellen ze hebben. Jammer dat ze dit nu weer aangegeven.
sorry Marnix. Modellen met ronde kast( 2 of 3) waren volgens mij ook niet bijzonder. Maar zoals gezegd, ben niet zo thuis in Breitling. Enige model dat ik mooi vind is de Transocean (heet die zo ?) met het eigen uurwerk…
sorry Marnix. Modellen met ronde kast( 2 of 3)
waren volgens mij ook niet bijzonder. Maar zoals
gezegd, ben niet zo thuis in Breitling. Enige
model dat ik mooi vind is de Transocean (heet die
zo ?) met het eigen uurwerk…
Bedankt Arno, maar ik ben zelf ook geen expert op Breitling gebied. Ben wel bezig om m’n blik op horlogegebied wat uit te breiden. Vandaar dat ik ook naar Breitling ben gaan kijken. Zo een Super Avenger vind ik erg stoer, maar een analoge Emergency vind ik ook wel erg gaaf. Alleen jammer dat bij de laatste het wisselen van een batterijtje niet zo makkelijk gaat. Volgens mij moet ie hiervoor terug naar de AD.
Ik dat dit 1 van de laatste uitnodingen is: ze gaan immers eind januari dicht en stunten nu met 50% korting en er staan nu een paar plaatjes als voorbeelden.
Voor mij niet interessant,breitling voor bentley 6015€, hermes 2515, met diamantjes 5270, chopard gmt 5145en een ap perpt cal royal oak voor 27315.
En verder een hoop sieraden.