Opschonen waardoor er gebruikersnamen vrijkomen

dat klinkt best vet, maar volgens de comics kan ik dan kiezen uit

World Destroyer, Great Beast, Beast of the Apocalypse, Right Hand of Doom, Son of the Fallen One, Brother Red, Big Red, Red Monkey, Big Red Man, Red, Man-Beast, Mane, One Hell of a Superhero, The Guy That’s Going to Bring About the End of the World, Lonely Hero, Agent Hellboy, Stupid Ugly Monkey Demon, H.B.

2 likes

Dit voor de volgende reïncarnatie graag.

3 likes

Nee helemaal niet, ik wordt nooit boos :lying_face:

Jij hebt tenminste een concept, elke keer een andere foto maar toch steeds hetzelfde. Herkenbaarheid is toch prettig vindt ik. Ik preek hier overigens alleen voor mezelf :slight_smile:

1 like

zoveel leuke dingen kom ik hier anders niet tegen, jammer dat je op dit forum geen thumbs down hebt, dan had ik het daarmee wel gehaald

1 like

@Michael heeft trust level 3. Zal dus wel een zeer actief lid zijn…

Ik wacht eigenlijk op de eerste die zich @LeonardoDaVinci gaat noemen… die kan dan zeggen dat Han familie is :thinking::face_with_monocle:

4 likes

Ja die was op 22/9/2019 nog actief, dus helaas blijven de nummers voorlopig nog wel even staan achter deze Michael zijn naam.

1 like

Iedereen weet dat dit Michelangelo, Donatello en Raphael zijn. Komt geen Han in voor :grimacing:

7 likes

Dat waren toch Eenden ofzo? Onee, Schildpadden!

Ftfy

5 likes

MichelHengelooooo

5 likes

:joy:

Je weet niet wat je mist in het deel waar je niet mag komen. Ik geef oprecht een goeie tip in de vorm van een hint en jij gaat er zuur op reageren met je verlangen naar duimpjes naar beneden. :pleading_face:

Verbaasd me dat niemand hem maakte… Wie gaat het aan?

Naam veranderen naar het teken van Prince :sunglasses: en bekend worden als “the HF user formerly known as…”

3 likes

Dan adviseer ik Stupiduglymonkeydemon.

2 likes

Oh ik dacht dat niemand hier zijn eigen foto gebruikte als avatar?

3 likes

dat is dichter bij de realiteit ja

Hallo. Even voorstellen: John.
jdr66 is verleden tijd :partying_face::expressionless:

1 like

Fijne actie! Met dank :slight_smile:

Ben zojuist getransformeerd van Intramatic naar Leo.
Heb geen Hamilton meer dus…

Groeten, Leo :wave:

1 like