Dat doet me sterk aan de BOFH denken.
Moet jij niet eens een fleuriger username aanmaken in deze saaie tijden?
Dat doet me sterk aan de BOFH denken.
RLC is zijn leven (op het forum) en zijn naam hard aan het verbeteren / zuiveren
Wordt vast een leuke aflevering zondag van @Sandy
Ja, dat wordt nu dus wel even lastig met een verhaallijn die ik volg… grmbl… misschien maar even een tussenaflevering erbij ofzo. Alleen dit topic is al bijna een hele aflevering waardig.
Ik wou dat ik @flowert was.
You can’t have it all, Jur.
Neh. Een sterk merk moet je niet willen aanpassen, kijk naar Raider. Iedereen noemt dat nog stee… oh wacht, never mind.
Leuke actie @Jur! Zal wel weer wat tijd kosten. Maar maakt het wel strakker.
@Mike is gelukkig (helaas?) nog actief op het forum!
Gelieve wel je avatar nog even te houden, anders kan het wel verwarrend worden.
Raider.
Was dat niet een Indiana Jones film?
Het erge is dat ik oud genoeg ben om te weten waar gij het over hebt, Henk. Da witte gij ook.
Bestaat dat nou echt? Wow. De Retro editie.
Dat zou alleen dan acceptabel zijn wanneer je dat pakje openscheurt en die chocolade wel wit uitgeslagen is. Een soort van Erbstück Twix.
Of bedoelde je deze raider eigenlijk?
Nee. Maar bedankt dat je een hele games franchise voor me hebt verneukt.
Nee. Maar bedankt dat je een hele games franchise voor me hebt verneukt.
Mwah, ik weet niet of je het orgineel nog kan herinneren… de latere versies waren wel okee, maar die eerste… niet veel soeps;
https://static.wikia.nocookie.net/90er/images/4/46/Tomb_Raider_1_-_Lara-Croft.jpg/revision/latest?cb=20160629131506&path-prefix=de
Dat deed me niet zoveel…
Jesus, zijn dat spataderen?
Hij die zonder imperfecties is werpe de eerste steen. Naar mijn smaak is zij een klein beetje too beaucoup, maar ik zou me evengoed zeer vereerd voelen als ze voorstelde wat te rommelen, en ik zou me naar eer en geweten zo goed mogelijk van die taak kwijten, om ieders tevredenheid te borgen.
Ik zou dr doen
Ftfy
Op mijn leeftijd doe je iedereen die met een goed voorstel komt, Henk. Da witte gij ook.
Zolang het nog warm is…