Opzoek naar een “betaalbare” duiker

Deze lukt wel rond die prijs als je goed zoekt. Op Ten2Two.nl stond er ook lange tijd eentje en hier op het forum ook.

Overweeg dan ook eens de Halios Seaforth. De nieuwe serie zou bijna gereed moeten zijn. Ik wacht iig met smart :grin:

De nieuwe serie heeft overigens altijd een datum.

4 likes

Waar worden deze verkocht als er weer een voorraad is? Ik vind de variant met de fixed bezel echt mooi

Hier staat nog een Glycine Combat wel in een andere kleur combinatie

Wat de kromming van de lugs betreft is de Glycine een veiligere keuze denk ik. Zelf heb ik een smalle maar platte pols waardoor ik waarschijnlijk met de vorm van de Mido weg zou komen.

Maar het is aan de TS in dit geval

2 likes

Kwestie van weken, hoogstens, hahaha.

1 like

Absurd bedrag.

Ik weet het die staat er al lang op deze site en die persoon wilt er 650 €
Zeker te veel

2 likes

Inderdaad. Van Massdrop heb je er met geluk één voor minder dan €400! Zelfs met importheffing er bij is dat een betere deal dan dit, haha! :wink:

2 likes

Iets te groot :unamused: maar wel waar voor je geld, certina ds action diver? Vind hem zelf overigens niet zo groot vallen

1 like

Iemand enig idee waarom de Longines hydroconquest in duitsland 2e hands al voor rond de €500 te vinden is, en in NL al snel €700+?

Gebruikte horlogeprijzen zijn in Duitsland net wat lager. Naar mijn gevoel alle gebruikte goederen trouwens, al is het verschil minder groot dan vroeger. Nieuwe produkten zijn ook wat goedkoper maar dat verschil is kleiner.

Ik snap dat je misschien horloges hebt gevonden met die bedragen, maar ik denk niet dat het verschil zo groot is dat het gemiddeld 500:700 is.

(edit: Whisky foutje)

1 like

Het gemiddelde is in duitsland wel hoger als €500, maar je ziet er regelmatig voor rond die prijs voorbij komen. Terwijl het in Nederland bijna niet voorkomt een model voor onder de €650 te vinden.

Iemand die misschien ook nog leuke GMT duikers weet? Kwam tot nu toe alleen de steinhart tegen die me aanspreekt

3 likes

Kijk die komt ook op de lijst! Alleen budget laat het nog niet toe :sob:

En staan er ook bijna geen van te koop

1 like

Mag die voor € 400,-- weg dan :wink:

Dat vraagt ie niet :smiley:

1 like

Tauchmeister heeft er een aantal.
Heel “goedkoop”.

1 like

Het is de Seiko SKX007 geworden!

9 likes