Hey Jeroen!
Dat zou echt superhandig zijn 

Laat maar even weten.
Grt Richard
Leuke orient, maar waarom kan dat bandje niet een beetje losser? Ik zie zoiets af en toe passeren en kan er niet goed tegen. Het is zoals een broek die te veel spant. Dat moet toch super irritant voelen na een tijd.
Vertekend beeld, haat het ook als ze te strak rond de pols zijn. Maar dit is een nieuw bandje dat zich nog een beetje moet āzettenā en ārondā worden 
Ha zo, sorry voor de commentaar. Te vroeg geoordeeld 
Nog eentje van dit mooie horloge, helaas geen AR-coating op het saffier dus heel moeilijk te āvattenā in volle glorie op foto. Maar dit is een mooie poging.
Ze zijn wel een beetje fout, maar hoe meer ik er naar kijk hoe aantrekkelijker ze worden. Heb net ook al zitten kijken waar er een te kunnen kopen.
Zou dan graag deze willen:
Hier vind je een aantal modellen (daar heb ik hem ook vandaan).
Levertijd is paar dagen, maar je krijgt wel wat invoerrechten (40 euro ofzo).
De versie die je wil hebben wordt niet meer gemaakt.
Hier was ik inderdaad al terecht gekomen. Maar jij hebt er nog 40 euries bovenop gekregen??
Ja klopt, maarjah dat kan je verwachten uit singapore.
Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar je deze hebt aangeschaft???
Me rot gezocht achter oudere versies met stick markers, maar die zijn onvindbaar voor een normale prijs, tenzij je 450,- of meer gaat betalen op Ebay.













