Orient only (Deel 1)

Dankjewel, zijn hele goede toolwatches.:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

3 likes

8 likes

9 likes

Wat een lekkere blauwe plaat blijft dit toch!

9 likes

Zelfde horloge andere band!

7 likes

En nog een met wat meer licht op de plaat!

9 likes

I am still a day behind.

13 likes

7 likes

En vandaag weer wat blauws om de pols.

10 likes

Kun mij trouwens vertellen welk model dit is? Het modelnummer staat waarschijnlijk op de achterkant.

8 likes

Een van de leuke dingen aan nieuw zijn op een forum is dat je eens lekker door de bestaande topics gaat grasduinen. Zodoende kwam ik in dit topic terecht en herinnerde me dat het allereerste ‘echte’ horloge dat ik kocht de onderstaande Orient was. Een jaar of 15 geleden gekocht bij de juwelier waar het meisje werkte dat toen net mijn vriendin was, en inmiddels de vrouw en moeder van onze twee kinderen is.

Heb hem eens opgevist uit een la, zal hem niet snel meer dragen maar wel een mooie herinnering :slight_smile:

En omdat ik niet zo’n wonder ben als sommige anderen hier op het forum als het aankomt op fotograferen, zo zag hij er ongeveer uit in de winkel;

13 likes

Laatst deze gekocht. Zeer tevreden mijn derde van Orient.

7 likes

4 likes

Hij blijft gaaf!

Ik zou hem wel eens op een stalen band willen zien!

1 like

Nog eentje dan.

7 likes

Tja, staal zat er niet bij, draag ik ook niet graag. Hij kwam op een zwarte glossy leer/croco band

Mooi verhaal Paul, zo’n herinnering (en horloge) moet je koesteren. Zonde om het niet te dragen, hij is mooi zat! Misschien enkel op speciale gelegenheden, jubilea etc, zal je vrouw ook leuk vinden, toch?

1 like

Deze weer eens om (oude foto)

19 likes