Orient only (Deel 1)

Sterker nog… 't zijn originele Bergeon inzetjes… want als ik een kwaliteits tooltje maak, moeten daar ook kwaliteits inzetjes in… voor minder doen we’t niet… :wink:

8 likes

En soms zie je hem 2x achter elkaar :wink:

9 likes

@Renatus @Bugs3 leuk horloge mannen. Die cyclops zit op of in het glas?

3 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes:

18 likes

Orient Neo 70’s Panda

15 likes

Prachtig Tony!

1 like

Orient duiker met een Pepsi bezel. Referenti RA-AC0K03L10B. Saffierglas, 20ATM. Orient F6722 automatisch uurwerk. Kastdiameter van 43.4mm en lugbreedte van 22mm. Op de originele stalen Orient band.

13 likes

Ik zie net dit model voorbij kopen op Instagram. Erg gaaf moet ik zeggen! Een no-date had het helemaal afgemaakt. :ok_hand:

Schermafbeelding 2022-01-19 om 17.04.48

8 likes

Leuk, die heb ik op staal (is dat niet origineel?).

10 likes

Maar weer een uit de kluis gehaald.

12 likes

Hi, ja zeker, origineel op staal maar dat draag ik niet graag. Staat ‘m wel tof trouwens :wink:

1 like

Hij is binnen hoor! De foto die ik had gedeeld was niet overdreven, echt een mooie wijzerplaat!!

22 likes

7 likes

Supergaaf!!!

Wil zelf ook graag nog eens een Tristar, vind het alleen lastig om te bepalen hoe de kwaliteit is van deze lijn.
Zou hem daarom graag eens willen zien in de winkel maar dat is helaas onmogelijk!

Mooie sunburst.

Geniet ervan

4 likes

Met dat suede bandje is die Tristar een toppertje Gup.
Gelijk dat staal eraf gehaald?

3 likes

Thanks Zuid!
Eventjes op staal gedragen maar daar kan ik niet aan wennen, de band matcht nu met schoenen en riem :wink:

3 likes

Haha, helemaal top - matching schoenen, riem én band is de bom.
Je moet slecht (zittende of uitziende) stalen bracelets niet te lang dragen.

2 likes

Op zich ziet de originele stalen band er best prima uit, maar heeft nooit mijn voorkeur.
Sowieso hou ik van bandjes wisselen op verschillende horloges, net als jij :wink:

2 likes

Altı welkom om even te passen hoor!! Heb zelf gegokt en in dit geval gewonnen :green_heart:

1 like

De eeuwigdurende kalender werkt best gemakkelijk. Met de knop op twee uur selecteer je in het bovenste schermpje het jaar in een van de kolommen met de maand. In het onderstaande scherpje kijk je in de kolom met de datum en zie je de dag staan. Ik vind dat de witte wijzerplaat en de indices mooi zijn uitgevoerd.

Referentie is EU0A005W. Het uurwerk is een oud Orient beestje: de 46D40 heeft geen hacking en is niet-opwindbaar met een gangreserve van 42 uur. Kastdiameter is 42mm en lugbreedte van 22mm. Op een bruine Geckota ‘Payton Vintage Thick Padded Genuine Leather’ bandje.

17 likes