Dit is toch het nieuwe model, 40mm?
Lijkt er wel op inderdaad! Inmiddels al wat anders gekocht. Maar zet 'm op mijn lijst. Thanks.
Zojuist de eerste stap gemaakt om iets met horloges te krijgen.
via een forumlid een oriënt mako gekocht
Ik hoop hem begin volgende week binnen te krijgen.
Ik wil graag eens automaat “proberen” en opzicht een keurig horloge voor een leuke prijs om deze hobby mee te beginnen.
Vandaag deze knapperd besteld bij watch2day. Ben erg gecharmeerd van de wijzerplaat. Heeft een dergelijk effect nog een bepaalde naam?
En aangezien ik toch in de three star stemming was, heb ik vandaag deze 25 jaar oude opa gedragen. Niet te stoppen deze, je pakt hem op en hij loopt gelijk. Het glaasje begint alleen een beetje “wazig” te worden.
Topper. Heb hem ook sinds kort. Mijn zoon zag hem drie weken geleden toen ik hem kreeg en meneer heeft prompt zijn SKX niet meer om. “Papa, hij is heel accuraat!” Kereltje van 13,5.
Luxaflex?

Mocht er nog iemand een gele mako zoeken, staat er een op ebay (in de VS):
Heb begrepen dat ze vrij zeldzaam zijn. 
Leuk trio, geniet ervan 
Net dezelfde gehad, ze zijn mooi hé, sommige Oriënt Stars 
Toch maar eens aan de slag met mijn oude Orient EQ Quartz projectje 
Met was flinke lasspetters van zijn vorige eigenaar haha.
Wel met de origele stalen band! 
Waanzinnig mooi; denk dat ik deze pas wegdoe als er een Grand Seiko zijn plaats inneemt.


















