Ook in het wit is de saturation een plaatje
Prachtig ! Wil je hem verkopen ?
Voorlopig niet, prijzen zijn echt gestegen, ik vind ze ook echt geweldig, pas als je ze in het echt ziet en in de hand houdt voel je de kwaliteit
Weet iemand of er een Orient verkooppunt is in Amsterdam of Utrecht? Ik zou er graag wat willen passen namelijk. Met een kleine zoektocht op het internet kwam ik er nog geen tegen.
Die had ik nooit weg moeten doen…
Mazzelaar!
Dat heb je goed gedaan, een betere duiker voor dit geld ga je niet vinden, misschien vloeken in de kerk, maar hij kan zich meten met een rolex en overtreft deze op sommige punten, geld ook voor de mm300 trouwens.
Thanks, is eigenlijk wel een leuk verhaal.
Het horloge komt oorspronkelijk uit Frankrijk en stond te koop op ebay. Ik had en heb geen account en @Thehaguedragon gevraagd of hij een bod voor mij wilde doen.
Bod was voldoende en het horloge gekocht.
Helemaal blij. Na een tijd het horloge (vanwege mijn stuiterende karakter) verkocht.
En een spijt…
Uiteindelijk via een zoekopdracht bij marktplaats exact hetzelfde horloge weer terug kunnen kopen.
Dan moest hij wel voor mij bestemd zijn.
Gefeliciteerd dan, dit heb je goed gedaan, soms moet je een horloge wegdoen, als je dan spijt hebt en je kunt hem weer terugkrijgen heb je er meer plezier van
Ja, dat was een wijze les…
Nu nog een Ginault weer terug zien te krijgen.
Vandaag de Orient Star Somès maar weer eens aangeslingerd. Deze blijft m.i. de mooiste creatie uit de samenwerking met Somès, lekker clean zonder de kleine seconde en openheart van de latere versies.
Das een mooie blauwe Star.
Geen open heart voor mij , ik vind dat een " beschadiging" van de dial. Dan liever een open caseback.
Lekkere panda.
Komt er misschien nog wel eens op stalen band voor mij!