Orient only (Deel 1)

Vraagje aan de Orient liefhebbers. Iemand bekend met deze Star variant?

14 likes

Kijk dan hebben we een kenner :slight_smile:

Met de blauwe wijzerplaat bevalt hij me wel. Dus we even aan het kijken of ik hem ergens op de kop kon tikken. Maar ik kon niet echt goede info vinden en of het wel degelijk een Orient is uit de star collectie (die doorgaans beter is afgewerkt).

Hoe bevalt die? Is het een aanrader? En als ik zo brutaal mag zijn. Heb je wat foto’s?

1 like

Heerlijk horloge zo te zien! Ik zou hem ook niet verkopen als ik jou was!

En dank voor die link, in die brochure staan nog een paar modellen die mij wel aanstaan :slight_smile:

:pray:t2:

1 like

Ja daar viel me oog ook op, heel gaaf die zalm rose. Kwam er op chrono een tegen (in Indonesië) richting de 250€. Voor een kaliber Orient Star natuurlijk wel te doen. Maar goed invoerrechten en btw maakt minimaal 300€ en het zijn geen nieuwe horloges. Dat is altijd een beetje de twijfel.

1 like

Ik heb wel eens naar de variant met crème kleurige wijzerplaat zitten koekeloeren. De blauwe doet me denken aan een ex.

11 likes

de mijne…

20 likes

:star_struck:

1 like

19 likes

17 likes

15 likes

Prachtig deze!

1 like

Mooi bandje ook, welke is dat?

1 like

Bandje heb ik vandaag bij de action gekocht voor nog geen 3 euro, band wordt verkocht voor een Apple Watch.

1 like

Oké onverwacht antwoord maar kleur doet t prima! Ben benieuwd of die ook comfortabel zit, maar voor 3€ Kun je hem niet laten liggen :wink:

Ik vind van wel ik heb duurdere banden die minder zitten.

1 like

Hij blijft prachtig.
Snap niet dat niet iedereen er een wil hebben.
1 maal om de pols en je bent verkocht.
Nog altijd een van mijn toppers ook al heb ik heel veel horloges.

2 likes

Vandaag doe ik mee met deze!

11 likes

Zoveel horloge voor 189 euro!

10 likes

Kamasu JDM Blue

11 likes

Zeker.

Dat vind ik eigenlijk met heel veel Orients.

3 likes